Kościsty makijaż Skelity

Zagrań: 24552
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar patinor

1 lipca 2015, 14:36

fajna gierka

Avatar zuzialech

20 maja 2013, 20:39

co wy widzicie w tej Skeliccie jest cała z kości nawet skóry nie ma

Avatar Ewusia11

15 marca 2015, 18:29

@zuzialech: To Sugar Skull ♥

Avatar clowdeen8744

8 maja 2013, 19:04

ja mam skelite jako lalke z seri upioryż nawet nie wiecie jakiego ma słodkiego pieska

Avatar weronika2013

8 stycznia 2014, 18:08

@clowdeen8744: ja też

Avatar FrankieStein15

16 marca 2014, 11:56

@clowdeen8744: ja też

Avatar FrankieStein15

Edytowano - 27 września 2013, 17:00

Lubię Skelitę, a gra fajna

Avatar Monsterka1226

16 lipca 2013, 13:46

głupia

Avatar justa28t

5 lipca 2013, 20:34

Nawet fajna . xd

Avatar
Konto usunięte

25 czerwca 2013, 18:18

ps Layla Winx ; Słodki piesek! czy to wyrzeł waimarski??

Avatar
Konto usunięte

25 czerwca 2013, 18:17

wątpię czy kościotrupom rozrastają się brwi i wyskakują pryszcze, a poza tym moja ocena to skromne 4,5 / 5 ;)

Avatar LaylaWinx

4 czerwca 2013, 17:03

Fajna gra. ♥Skelita♥ 99/100

Avatar BooLuCerone

1 czerwca 2013, 16:43

No to co że ma kości i tak jest ładna jest drugą z moich ulubionych postaci z monster high

Avatar paulina11122000

Edytowano - 19 maja 2013, 18:49

Boże jak wy sie nią jaracie....I co wy w niej widzicie? przecież to jakiś kostek! Juz Janifire Long jest ładniejsza...0/5

Avatar dominika770

15 maja 2013, 13:03

Moja: ładna?

Avatar upiorka123

13 maja 2013, 16:48

mam jej lalkę

Avatar Czekoladowa3

11 maja 2013, 18:39

100%

Avatar Czekoladowa3

11 maja 2013, 18:38

Bardzo lubię Skelite :)

Avatar natkaszmatka

11 maja 2013, 15:47

100%

Avatar
Konto usunięte

11 maja 2013, 08:32

5/5!

Avatar Panna200115

Edytowano - 6 maja 2013, 15:15

Moja:
PS. komentujcie

Avatar Toralei11786

Edytowano - 6 maja 2013, 17:33

@Panna200115: Czy tak trudno jest wymyślić przynajmniej jedno zdaniowy opis?

Avatar wko2004

Edytowano - 8 maja 2013, 16:27

@Toralei11786: A ty byś wymyśliła?

Avatar Toralei11786

8 maja 2013, 17:41

@wko2004: Pewnie że bym wymyśliła.

Avatar wko2004

9 maja 2013, 12:13

@Toralei11786: Ja też, ale skoro napisała dłuższy...

Avatar
Konto usunięte

8 maja 2013, 21:02

kasia wejdz na monster high pl calita ma motyle a catrina golebie

Avatar kasia2003

8 maja 2013, 20:39

clowdeen8744 skitella nie ma psa tylko gołębie z parku

Avatar
Konto usunięte

8 maja 2013, 20:12

superancka

Avatar
Konto usunięte

8 maja 2013, 19:11

A kiedy makłada jej się tą pomarańczową maseczkę, jest śmieszna!

Avatar
Konto usunięte

8 maja 2013, 19:01

Moim zdaniem Skelita jest głupia

Avatar Martka123

8 maja 2013, 16:06

Spoko - loko xD

Avatar wko2004

8 maja 2013, 16:25

@Martka123: No.

Avatar jullia316

8 maja 2013, 13:07

może być 4/5

Avatar iFrugo

8 maja 2013, 10:58

5/5

Avatar
Konto usunięte

8 maja 2013, 10:00

nawet super 5/5

Avatar Creative12

8 maja 2013, 08:53

Spoko :D 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Skelita Calaveras potrzebuje Twojej pomocy, gdyż na jej twarzy wyskoczyły straszne pryszcze. Zadbaj o Monsterkę wykonując zabiegi pielęgnacyjne, a następnie pomóż jej się ubrać na spotkanie ze straszyciółkami.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni