Styl miejski

Zagrań: 59182
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Arisa85

26 stycznia, 03:20

Avatar Siarkusowyy

3 maja 2018, 18:16

ekstra

Avatar Misiiaa_123

2 marca 2018, 22:37

Avatar Blondaseq

18 lutego 2018, 13:11

Avatar agnieszka171

1 listopada 2017, 12:42

Avatar Andzionsan

3 października 2013, 19:06

Moje, która najlepsza?

Avatar PaulinaXDLOL

3 października 2013, 22:02

@Andzionsan: 1 i 2

Avatar BlueAngel

19 sierpnia 2017, 15:46

@Andzionsan: 2 i 3

Avatar BlueAngel

19 sierpnia 2017, 15:45

@KontoUsunięte: 2

Avatar Truskawa012

11 kwietnia 2014, 19:15

która najładniejsza? :)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Truskawa012

30 lipca 2014, 11:54

@Truskawa012: dziękuję :)

Avatar BlueAngel

19 sierpnia 2017, 15:45

Avatar WariatkaLove

22 stycznia 2015, 18:48

która naj???

Avatar BlueAngel

19 sierpnia 2017, 15:44

Avatar dakotaa177

11 listopada 2014, 13:46

oto moje bohaterki

Avatar Justi_Minecraft

9 kwietnia 2015, 17:30

@dakotaa177: Fajne. Mi ię podoba Miriam i Nina, ale Wika jest okropna! (tyle różu, słodkości, prosta grzywka i kucyczki!)

Avatar dakotaa177

10 kwietnia 2015, 17:10

@Justi_Minecraft: haha spk haha

Avatar BlueAngel

19 sierpnia 2017, 15:43

@dakotaa177: Nina jest fajna :)

Avatar Belieber2013

22 września 2013, 13:19

Która najładniejsza?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (17)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (17)
Avatar kicia34

27 maja 2015, 19:14

fajny avk

Avatar BlueAngel

19 sierpnia 2017, 15:42

@Belieber2013: 1 i 4

Avatar milka77832

Edytowano - 28 czerwca 2015, 12:21

Ładna? ^^ ?/10 Strój na zakupy ;p

Avatar BlueAngel

19 sierpnia 2017, 15:41

@milka77832: 6/10

Avatar Zocha2003

26 stycznia 2015, 20:01

Która najładniejsza?

Avatar WariatkaLove

27 stycznia 2015, 14:59

@Zocha2003: 1 i 3

Avatar milka77832

28 czerwca 2015, 11:47

@Zocha2003: 2 jest piekna *o*

Avatar olivia2335

21 maja 2016, 21:18

@Zocha2003: 1 zdeczydowanie

Avatar BlueAngel

19 sierpnia 2017, 15:40

@Zocha2003: 1 i 2

Avatar Kioki

15 lipca 2015, 18:10

KTO chciały pogadać tak otwarcie moge pomóc w sprawach sercowych i oojetnie w jakich nawet moe pogadać o innych problemach napisz do mnie sprubuj nic sie nie stanie jeśli nie sprubujesz moge też być przyjaciółką do pisania polecam sie xd :)

!!!!! dozobaczenia :***************** naprawde sie znam jakby co !
moge ci pomóc z chłopakiem lub dziewczyną !! <3 <3<3<3<3

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar MonsterCookies

16 października 2016, 14:52

@Kioki: Jaa...mogę?

Avatar pikaciu10

29 listopada 2016, 18:44

@Kioki: to na prywatnym czy przy jakiejs grze

Avatar
Konto usunięte

22 sierpnia 2016, 10:28

Zrobiłam normalną i w stylu Kawaii , piszcie czy wyszło ?? ^.^

Avatar Olenka72

25 lipca 2016, 23:36

jak zrobić normalną wielkość zdjęcia?

Avatar Olenka72

24 lipca 2016, 22:08

Avatar EmoKotekLol

4 lipca 2016, 11:35

Moje ❤ :

Avatar olivia2335

21 maja 2016, 21:26

jak sie wysyla zdjęcia

Avatar kitkaa17

1 września 2015, 18:20

lubie gry tego typu

Avatar Weron2003

3 grudnia 2015, 15:13

@kitkaa17: Ja też :D

Avatar AnulkixDD

3 października 2015, 20:46

3 fryzura w 5 rzędzie jest z stardoll 0.o

Avatar
Konto usunięte

23 września 2015, 20:32

to moja :3 ładna? jest wampirem

Avatar Wikunia_lov3

Edytowano - 26 sierpnia 2015, 17:30

Ja
Ile?0/100

Avatar Viola1111

23 lipca 2015, 18:47

fajnaa

Avatar
Konto usunięte

12 grudnia 2014, 20:49

:3

Avatar Karlos676

23 grudnia 2014, 17:18

Ta czarna wygląda jak Halle Berry

Avatar
Konto usunięte

4 lutego 2015, 11:32

@Karlos676: rzeczywiście :)

Avatar kicia34

26 czerwca 2015, 18:31

fajowy avatar

Avatar kicia34

27 maja 2015, 19:05

super gierka

Avatar kamila1234567899

10 maja 2015, 11:54

trutur

Avatar kamila1234567899

10 maja 2015, 11:52

super gigerka podoba mi sie ♥

Avatar kamila1234567899

10 maja 2015, 11:36

fajne

Avatar MarysiaRanczo

15 kwietnia 2015, 08:18

fajna gra ;D

Avatar love123456789

21 lutego 2015, 10:46

konkurs co to za dziewczna
jest z gry na xboxa , gra jest o osobach które muszą uratować świat przed zombie d'ta dziewczyna jest tzlko w 6 części i chodzi ze swoim przyjacielem z pracy Leonem.

Avatar love123456789

20 lutego 2015, 15:03

kto to
nazywa sie supernova jest serialu disnaya

Avatar WariatkaLove

15 lutego 2015, 13:19

a oto ja ;) mniej więcej

Avatar natalka749

17 stycznia 2015, 12:54

Moja ;D

Avatar SELFIEE

6 stycznia 2015, 16:13

5/5 do ulu ❤

Avatar NarutoYui

7 listopada 2014, 17:28

:)

Avatar spadka

16 listopada 2014, 11:48

@NarutoYui: Fajne, ale że ci się chciało tyle tego robić :)

Avatar NarutoYui

26 listopada 2014, 15:54

@spadka: Dziękuje, po prostu lubię ubieranki w tym stylu :3

Avatar spadka

27 listopada 2014, 13:17

@NarutoYui: Nmzc. Ja też lubię takie ubieranki

Avatar mazycielka17

25 listopada 2014, 18:20

Moje :)

Avatar niki2003

1 listopada 2014, 16:17

mam podobne ciuchy tylko że markowe :P

Avatar Natalia220902

8 października 2014, 19:08

Fajna gra

Avatar AnimeLoveOlciaa

8 października 2014, 16:39

Hmmm, Oto mój styl ;33

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

W tej ubierance wcielasz się w rolę młodej dziewczyny, która lubi w każdej sytuacji ładnie wyglądać. Właśnie wybierasz się na miasto na małe zakupy i musisz wybrać ubiór. Co na siebie nałożysz?

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek