Tęczowa gwiazda Rainbow Dash

Zagrań: 218621
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

19 kwietnia, 15:06

Czemu ona ma takie wielkie nogi?

Avatar lizaJK

27 sierpnia, 15:13

chyba dlatego, że kucyki mają kopyta, a te dziewczyny są jakby kucykami i mają takie nogo-kopyta. Mam nadzieję, że pomogłam ;D

Avatar
Konto usunięte

11 września, 20:29

@lizaJK: Dziękuję UvU

Avatar lizaJK

12 września, 16:30

spk ;D

Avatar lizaJK

27 sierpnia, 15:15

ubieranka 8/10 a oto moja ;D oceniajcie

Avatar XniraX

9 września, 16:46

@lizaJK: 10/10 śliczna

Avatar lizaJK

10 września, 15:45

@XniraX: dzięki ^^

Avatar XniraX

1 lutego, 20:21

Moja (:

Avatar lizaJK

27 sierpnia, 15:08

@XniraX: piękna 9,5/10 ;D

Avatar XniraX

9 września, 16:44

@lizaJK: Znów dziękuję coraz częściej cię widzę :3

Avatar lizaJK

10 września, 15:44

@XniraX: to dobrze ;D

Avatar Emcia2014

16 lutego, 12:08

Rainbow Emi:)

Avatar lizaJK

27 sierpnia, 15:14

@Emcia2014: piękna 9,5/10 ;D

Avatar DZIOKIBEBECHY

17 marca 2018, 18:01

mam hacka na to zeby ona sie zesrala
1.graj w gre
2.ubierz ja normalnie
3.naciskaj na jej dupe przez 12 sekund
4.zaczyna srac

Avatar MartaNirvana

3 marca 2017, 14:06

Kto w to gra w 2017? xD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar UnicoornGirl

12 marca 2018, 17:18

@Lara2506: Ja Też 2018 .-.
Pozdro i Piątka ;^;

Avatar kioteloli123

17 marca 2018, 16:22

Avatar oliwiapieskokotka23

19 lutego 2018, 15:05

pink heart

Avatar KopettaXGames

4 grudnia 2017, 17:13

Agentka XD ocenka 0/10 XD

Avatar SmokWaflowy

14 października 2017, 20:45

Avatar SunsetShimmer112

27 marca 2017, 13:41

Neon Light w stylu Rainbow Dash

Avatar justynkapierwsza

26 lipca 2015, 15:56

2 lipca mam urodziny

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar MartaNirvana

3 marca 2017, 14:05

Avatar Twilighthebest

11 marca 2017, 16:01

@justynkapierwsza: Ja 3 maja.

Avatar czerwonabambino1

24 lutego 2017, 20:19

kto to

Avatar Siwkaa

9 marca 2016, 17:54

Konek <3
Utwórz zespół muzyczny. Paint niedozwolony !!! Możecie sobie wybrać kogokolwiek <3
Ilość ilość osób to wasza decyzja. Poniżej macie przykład

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar darity

6 lipca 2016, 14:06

@darity: oh........... tez nie ten!

Avatar alicjar

7 lutego 2017, 19:02

@Siwkaa: The Hearts

Avatar Natt_Aria

22 lutego 2016, 14:56

Moja.

Avatar DjDashCrashCoolStyleBoy

1 września 2016, 20:19

@Natt_Aria: Sweetaśna :)

Avatar Rainbow1010

11 października 2014, 09:19

pytanie kto lubi Rainbow Dash?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (37)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (37)
Avatar darity

10 sierpnia 2016, 14:28

hehe

Avatar tombraider100

26 sierpnia 2016, 14:39

@Rainbow1010: Ja mam podobny do niej charakter i gust muzyczny , rock.

Avatar PinkieTwilightDash

Edytowano - 11 kwietnia 2016, 15:53

Jestem nowa.Nie wiem co to znaczy screen.Co znaczy moja oc.Jak zaprasza się kogoś do znajomych.Powie mi ktoś to?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (21)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (21)
Avatar PinkieTwilightDash

11 sierpnia 2016, 20:45

@darity: dzięki

Avatar darity

11 sierpnia 2016, 20:59

@PinkieTwilightDash: prosze moja najko :)

Avatar AppleBloomhejo

30 marca 2016, 08:42

A to mój zespół na konek

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Angel1171

1 sierpnia 2016, 11:36

@RinKagaminePolska: No tak. Prawda. Sorry.

Avatar RinKagaminePolska

1 sierpnia 2016, 15:14

@Angel1171: Spk. Każdy ma prawo do pomyki ;)

Avatar Angel1171

1 sierpnia 2016, 10:00

Moja Reinbow Dash :D

Avatar Sour2Sweet

15 maja 2016, 10:11

Która lepsza, Pinkie Pie czy Rainbow Dash? W komentarzu nademną będzie Pinkie Pie.

Avatar Sour2Sweet

15 maja 2016, 10:12

@Sour2Sweet: Oto Pinkie, To która lepsza: Pinkie Pie czy Rainbow Dash?

Avatar Sour2Sweet

14 maja 2016, 09:41

Nigdy nie wybrałam ulubionej MLP, mimo oglądania MLP od jego początku (2010 r.), 4 lata MLP, a wciąż nie wybrałam ulubionego kucyka :D

Avatar Ewelina23xxxd

10 kwietnia 2016, 20:43

Sorki Że Scerena Nie Ma Ale Zespół Nazywa Się Rainbowrock W Składzie Rainbow Dash : Gitara
Pinkie Pie : Perkusja Applejack : Bębny Rarity : Puzon Fluttershay : Trąbka Twighlit Sparkle : Śpiewanie

Avatar AppleBloomhejo

15 lutego 2016, 15:20

Jak się robi screena?

Avatar wolfinka1999

24 marca 2016, 13:40

@AppleBloomhejo: klikasz na klawiaturze "Print Screen SysRq" po prawej stronie (przynajmniej tak jest u mnie)

Avatar AppleBloomhejo

30 marca 2016, 08:39

@wolfinka1999:
Dzięki

Avatar wolfinka1999

30 marca 2016, 09:37

Avatar AppleBloomhejo

30 marca 2016, 08:43

I jeszcze te. To zespół Love Music

Avatar AppleBloomhejo

15 lutego 2016, 15:22

Prosze powiedzcie!!!

Avatar OlaWizg

26 stycznia 2016, 14:46

którym się robi zdjęcie?

Avatar
Konto usunięte

17 stycznia 2016, 18:56

10/10

Avatar Mistyczna11

8 stycznia 2016, 21:06

Oceniajcie od 1 do 10 :)

Avatar Mistyczna11

8 stycznia 2016, 21:05

Oto nowa z Equestria Girls :
Siostra Rainbow Dash
Imię: Roosie
Nazwisko: To chyba oczywiste xD Dash
Chłopak: Żaden Roosie uważa że chłopak jest jej niepotrzebny :)
Przyjaciółka: Lilian Star ( Oczywiście wymyślona)
Hobby: Taniec hip hop , Granie na gitarze , Śpiewanie , Oraz Sport Podobna do Rainbow ma być :)
Wolny Czas Spędza : W kawiarni Blue Cafe ( Wymyślona ) xD

Avatar ailenrok12345

25 grudnia 2014, 15:47

KONEK
zrób dash jako:
1.Na ślub
2.jako kelnerkę
3.Jako pinki pei
4.jej kuzynke
5.jako modelke
6.jako Hannah Montane
7.Królową
8.superpopularną
9.Nową lalkę equestria girl
10.w piżamie
konek trwa do 19 stycznia paint dozwolony
nagrody to:
1 dedyk z kim chcesz, dyplom, lalka rainbow, 12 karteczek z rainbow i 20 łapek
2 dedyk z dash, dyplom, 10 łapek i 8 karteczek
3 dyplom, 5 łapek i 3 karteczki
zapraszam i powodzenia!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (17)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (17)
Avatar darity

25 listopada 2015, 20:43

@twilight123123: haha sunny flare występuje teraz w fg

Avatar darity

11 grudnia 2015, 22:55

@twilight123123: niezla 💗

Avatar bonita999

26 listopada 2015, 18:09

uwielbiam rainbow dash

Avatar patisek

7 listopada 2015, 19:49

serio nie mają fajnych piosenek

Avatar kicia12345678901

Edytowano - 20 lutego 2015, 20:03

konkurs zrób z rainbow dash super bohaterkę koniec do 19 kwietnia powodzenia !

Avatar darity

31 października 2015, 21:32

@kicia12345678901: spozniona dash jako superbhater:

Avatar kwiat100

24 października 2015, 23:13

Moja

Avatar sunsetshimmer2015

8 sierpnia 2015, 23:50

co to za nuta ten kto pierwszy odpowie 2 kolaze z kim chce wygra.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar sunsetshimmer2015

10 sierpnia 2015, 11:51

@Rainbow1010: jutro bedzie. ok?

Avatar Rainbow1010

11 sierpnia 2015, 09:54

Avatar Martaloli

30 czerwca 2015, 15:58

Kto lubi MLP i EG?

Avatar karolinis

1 lipca 2015, 07:57

@Martaloli: ja<3

Avatar raritymlp6

8 lipca 2015, 10:37

@Martaloli: ja C:

Avatar ariadash

8 sierpnia 2015, 14:44

Avatar ariadash

9 sierpnia 2015, 14:19

Avatar raritymlp6

8 lipca 2015, 10:43

słodkie

Avatar ariadash

8 sierpnia 2015, 14:45

@raritymlp6: ona z soarinem nie pasuja

Avatar catisam2003

15 lipca 2015, 10:05

uwielbiam rainbow dash

Avatar SzybkaKocica

28 czerwca 2015, 14:13

Kto lubie Apple Jack

Avatar karolinis

1 lipca 2015, 07:57

@SzybkaKocica: ja nie

Avatar MLP_EG_NORMALNE_FANKA

16 czerwca 2015, 13:06

MINI KONKURS:
zrob rainbow dash
jako:
SUPER rainbow dash

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 17 czerwca 2015, 16:27

Avatar ola1232

13 stycznia 2015, 17:35

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar ola1232

31 stycznia 2015, 20:09

@jula525: Hehe, kopiuj wklej z fb XD

Avatar Pusiaczek123456789love123

25 kwietnia 2015, 14:31

@michablah: to jest tirówka ( dz*wka , prostytutka ) mam nadzieje że wiessz o co chodzi

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Pomóż Rainbow ubrać się na tęczowy występ. Laleczka jest niezdecydowana, więc chce abyś to Ty dokonała wyboru. Dobierz jej fajową fryzurę i świetne ciuchy oraz nie zapomnij o dodatkach.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek