Pamiętnik Hanny Montany

Zagrań: 146779
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Siarkusowyy

26 czerwca 2018, 18:32

ekstra gra

Avatar MalinowaMisia

23 grudnia 2014, 11:44

Mam pytanie, dlaczego ta gra była w kategorii "ubieranki"? xDD

Avatar natalia200447

9 maja 2015, 21:01

@MalinowaMisia: bo jest dziwczeca

Avatar kinga312007

21 kwietnia 2016, 13:14

@natalia200447: ale są ubieranki dla chłopaków

Avatar ww10viva

3 czerwca 2016, 14:37

@MalinowaMisia: to nie jest w ,,rozbierankach'' , tylko w ,,zagubione rzeczy'

Avatar peperdash

25 kwietnia 2015, 14:22

ha już zobaczymy

Avatar kotul

13 kwietnia 2015, 20:01

Jestem z przyszłości!Przybywam tu!

Avatar marti456

31 marca 2015, 09:04

Gra głupia ale hannah montana fajna

Avatar KellyPL

25 października 2014, 09:06

Głupie

Avatar Gaja2006

4 października 2014, 18:01

Nuda!

Avatar Sunset123

30 lipca 2014, 22:10

Fajna gra,ale Montana:/

Avatar zoollaaio

20 kwietnia 2014, 19:57

hannah montana to dziw** nie wiecie o tym??

Avatar Samantka

1 maja 2014, 15:31

@zoollaaio: No prawie racja bo przecież Miley Cyrus gra Hannę Montanę A Miley to jakby taka wiecie o co chodzi ...

Avatar zuzia_polkowska098

19 czerwca 2014, 13:07

@zoollaaio: no wow nie cierpie jej xD dobrze mówisz ! ;3

Avatar Applejack001

Edytowano - 7 czerwca 2014, 17:09

@Samantka: NO Hananah jest głupia ale Miley nie

Avatar kotek11311

24 grudnia 2015, 12:51

@Applejack001: hanna i miley to jedna osoba

Avatar violetta56

Edytowano - 5 kwietnia 2014, 11:34

lol

Avatar crystal559

9 lutego 2014, 15:33

gra fajna ale hannah montana jest głupia xd

Avatar Oliwietka

2 marca 2014, 17:50

@crystal559: tak troche

Avatar anielkaf2

30 listopada 2013, 21:31

Gdzie jest pierwsza gwiazdka?

Avatar zuzik57

13 sierpnia 2010, 20:31

prymus3143 hannah montana jest fajna a to ty jesteś bachor

Avatar iwonka9

22 lutego 2013, 10:20

@zuzik57: każdy na inny gust

Avatar anielkaf2

30 listopada 2013, 21:17

@iwonka9: Komentarz "Hana Montana jest fajna" został napisany w 2010, jak była jeszcze w miarę normalna

Avatar kokoiwewe123

10 listopada 2013, 11:18

zgadzam się z tb dagmarka

Avatar dagmarkaaa

9 kwietnia 2011, 16:31

Boze Ludzie ! To tylko gra . nie piszcie czegoś takiego jak " zaal" " dla dzieci " . jak Wam sie nie podoba to po co wgl. wchodzicie ?!

Avatar iwonka9

22 lutego 2013, 10:23

@dagmarkaaa: zgadzam się z tobą

Avatar karolinaziarnik

13 sierpnia 2013, 19:31

@iwonka9: ja eterz

Avatar
Konto usunięte

31 października 2013, 19:09

@dagmarkaaa: Racja

Avatar Draculaura12

15 czerwca 2013, 08:52

O CO TU CHODZI?

Avatar
Konto usunięte

13 maja 2013, 16:29

o co tu chodzi ?

Avatar wiki3824

20 kwietnia 2013, 16:56

bez sensu nic nie rozumiem z tej gry

Avatar kocham12

20 kwietnia 2013, 11:32

jeeest nawet ok. daje 3\5 ;DD

Avatar aluna2001

22 lutego 2013, 14:50

Do ulu 5/5

Avatar iwonka9

22 lutego 2013, 10:26

spox ale mogli ją trochę ulepszyć po tylu latach ona chyba powstała w 2006

Avatar Alexsis20

12 lutego 2013, 20:55

przeszłam !

Avatar olga00122

12 października 2012, 17:27

Jak gdzieś wejść?

Avatar
Konto usunięte

1 stycznia 2013, 14:31

@olga00122: Podchodzisz do tego miejsca i klikasz spacje

Avatar asiagol5

14 maja 2012, 20:46

Nie lubię Hannah Montany ale ta gra jest subcio

Avatar Paula7543

18 marca 2012, 16:58

Każdy kto sądzi że hannah jest ble to jest supcio xd

Avatar Oliwia12345

17 stycznia 2012, 13:59

O żal ja ją lubię nie wiem jak wy ;p

Avatar Teksciarka1

30 grudnia 2011, 10:22

Weście się opanujcie ludzie ! Kto ją lubi to niech sobie lubi . A ten kto jej nie lubi niech nie ubliża innym niech zatrzyma to dla siebie. :P
Dla mnie ta gra jest 2,5/5 ;)

Avatar martynawy9

22 lipca 2011, 19:34

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To jest wiadomość dla tego, kto dodał tę grę!!!!!!!!!!!!!
Ta gra jest BARDZO FAJNA!!!!!!!!!
Przepraszam, że napisałam, że to wiadomość dla tego, kto to dodał!!!!!!!Boze Ludzie ! To tylko gra . nie piszcie czegoś takiego jak " zaal" " dla dzieci " . jak Wam sie nie podoba to po co wgl. wchodzicie ?!

Avatar saskaa12345

25 grudnia 2011, 20:35

@martynawy9:
Hejkaa ;D
Martynkaa Dobrze Mówi ;D Masz racje ; *****

Avatar legionistka

15 grudnia 2011, 11:21

hannah śmontana jest ble,fuj,głupa,zasrana,dziecinna i takie tam ale gra jest super

Avatar Katie249

7 grudnia 2011, 13:18

hanna jest do bani, ale fra jest spoko

Avatar madzia04p

17 października 2011, 20:36

***isata

Avatar Nisia6260

27 czerwca 2011, 18:33

Nudaaaa

Avatar gabrysia55

1 czerwca 2011, 16:36

nie nawidzie hannah montana

Avatar DOMI3002

22 stycznia 2011, 13:07

hannah montana jest dla dzieci to jest głupie żal mi was.
prumus3143 ma rację

Avatar gwiazdka26

17 stycznia 2011, 14:40

prymus3143 sam jasteś żal

Avatar dorotka11156

4 stycznia 2011, 14:25

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To jest wiadomość dla tego, kto dodał tę grę!!!!!!!!!!!!!
Ta gra jest BARDZO FAJNA!!!!!!!!!
Przepraszam, że napisałam, że to wiadomość dla tego, kto to dodał!!!!!!!

Avatar InoueOrihime

29 listopada 2010, 15:11

żal tej gry 0/5

Avatar angelika133

26 listopada 2010, 16:07

hannah montana jest fajna i zgadzam się z zuzik57

Avatar prymus3143

5 września 2010, 13:22

zuzik57 jesteś tak samo żalowa jak ona a po pierwsze nie jestem bachorem ty nim jesteś

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Celem gry jest znalezienie pamiętnika, który jest ukryty gdzieś w szkole. Masz na to jedynie 30 minut. Szukaj więc wszelkich wskazówek pomocnych przy tym zadaniu.

Sterowanie

Chodzenie - strzałki, Akcja - spacja, Obsługa telefonu - myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni