Malowanie twarzy

Zagrań: 9905
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

21 czerwca 2016, 21:10

Co się stało z ich twarzami? Wyglądają jak jakiś minecraft!

Avatar
Konto usunięte

1 lipca 2016, 19:32

Za dużo operacji plastycznych...

Avatar GwiazdkaFoczka

30 grudnia 2016, 19:56

kocham MINECRAFT!!!!!

Avatar wilczeq

22 kwietnia 2016, 16:56

.

Avatar viola2006

8 sierpnia 2015, 17:55

ja się boje te oczy.................... i ................. głowa to horror

Avatar Ludmila2006

25 lipca 2015, 23:49

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa strach

Avatar Wanessa543

18 lipca 2015, 19:29

WTF

Avatar Nadilia

18 lipca 2015, 11:05

Ta twarz.... ta twarz...!

Avatar Muffinka69

11 lutego 2015, 20:50

Okej będę miała koszmary...Okej...

Avatar
Konto usunięte

2 września 2014, 20:19

:| ... ... wut?

Avatar welurka

24 sierpnia 2014, 15:48

AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! CO IM SIE STAŁO W TWARZ?!

Avatar Drimerka

29 sierpnia 2014, 18:19

@welurka: też bym chciała wiedzieć ;__; xd

Avatar kasia17hd

27 sierpnia 2014, 17:53

lubie to

Avatar wercia44

12 sierpnia 2014, 20:56

będę miała koszmary Kurde!!

Avatar Tini897

6 sierpnia 2014, 21:45

Jej twarz........... O.O ZEZRE MNIE!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar KagamineRin

2 sierpnia 2014, 18:35

Masakra .___. Głowa kwadratowa oczy jak by nwm .____. MASAKRA !!

Avatar Julcias77

1 sierpnia 2014, 18:24

te oczy i głowa KWADRATOWA ??!!

Avatar
Konto usunięte

1 sierpnia 2014, 00:00

Ja się boję... Te oczy... One mnie zjedzą...

Avatar sonia123

30 lipca 2014, 13:46

robie dedyki kto chce i z kim???

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (43)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (43)
Avatar Julcias77

8 sierpnia 2014, 17:36

@sonia123: Przepraszam , ale można z dedykiem .. np ,, Dla julcias77 " czy coś ..

Avatar sonia123

8 sierpnia 2014, 20:30

@Julcias77: . Yyy nie wiem o co chodzi na kompa już więcej zdjęć nie moge ściągać z neta bo mi sie cały komp tnie

Avatar Melody03

30 lipca 2014, 22:23

te oczy...

Avatar Love2121

30 lipca 2014, 21:23

Jak apsychiczna ta gra mają kwadratowe głowy i jeszcze trzeba co jeden listek zamaczać w tej farbie

Avatar slonecznik543

30 lipca 2014, 15:24

CO IM SIĘ STAŁO W TWARZ?!

Avatar karolinaziarnik

30 lipca 2014, 12:15

fajna

Avatar VanessaHudgens1

30 lipca 2014, 12:06

Słyszałam o okrągłej głowie ale o kwadratowej nigdy

Avatar olgunia2710

30 lipca 2014, 11:53

czy one dostały czymś w twarz???Bo tak to wygląda!!!

Avatar Violettafan190

30 lipca 2014, 11:00

co to za mordy?

Avatar JuliaMH

22 lipca 2014, 11:06

nienawidzę takich opisów... -_-

Avatar
Konto usunięte

2 kwietnia 2014, 17:14

czy one dostały drzwiamy w głowę???????????!!!!!!!!!!!!

Avatar oliwia111

2 kwietnia 2014, 15:32

co im się stało w gębę

Avatar AppleJack222

1 kwietnia 2014, 21:07

straszne okropne nie gram

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Latem bardzo często ludzie robią sobie tatuaże z henny na twarzy. Dziś właśnie masz okazję wcielić się w panią, która umie malować na twarzy. Na początek wybierz wzór, a następnie weź się do pracy!

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni