Bohaterka Harrego Pottera

Zagrań: 10200
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Siarkusowyy

15 lipca 2018, 22:11

ekstra ubieranka

Avatar FenomenalnaAlexia

19 czerwca 2018, 10:20

Himari :)

Avatar BloodyJulie

8 czerwca 2017, 18:52

To ja ;3

Avatar Nuqqa

7 stycznia 2017, 21:25

To jest Meropa Hunter. Pomimo, że nie jest spokrewniona z Voldemortem, ma z nim wiele wspólnego. Jest nietolerowana przez uczniów właśnie z tego powodu. Ma ona czwórkę wiernych przyjaciół. Są to: James Potter, Syriusz Black, Remus Lupin oraz Peter Pettigrew.
Oto i ona

Avatar cieciorka

20 października 2016, 20:58

TO Halavara Potter . Kuzynka Harrego która oddała Harego panu profesorowi Dombyldorowi. Potem umarła i została Pastorem (stwór podobny do dementora ale biały i rozumny)Harrego.Żeby go honić została nauczycielem run w Hogwardzie aletam ukrywała się pod nazwiskiem Potterspun.

Avatar Cerisse

24 lutego 2016, 19:42

Trochę słaba z powodu wyglądu, ale poza tym...
Dobra, to jest Avada Volter
Podkochuje się w Draconie Malfoyu, ale o jej względy walczy również Harry.
Jest córką Voldzia (adoptowaną), toteż niełatwo jej o szacunek.
Do którego domu ją przyzna Tiara?

Avatar
Konto usunięte

11 marca 2016, 15:55

@Cerisse: Być może przyjmą ją do mojego ukochanego domu Slytherinu . No i fajnie ci wyszła

Avatar xElsax

7 lutego 2016, 19:44

Ja w wersji Harrego Pottera

Avatar JokerQueen

1 grudnia 2015, 17:27

Fajna gra:) Ja

Avatar HPLove

4 lipca 2015, 17:15

Fajne gra ,a oto ja,

Avatar
Konto usunięte

5 lutego 2015, 22:04

Ja wiem, że jako fanka Harrego Pottera, powinnam nie lubić tej gry, bo to podróba, ale mi się ta gra trochę podoba (poprostu wciąga).
To moje przyjaciółki ze Slytherinu

Avatar Eiala

5 czerwca 2014, 20:41

Gra jest gra, nieważne w jakim stylu jest zrobiona.

Avatar
Konto usunięte

18 stycznia 2015, 15:15

@Eiala: ładna ślizgonka :)

Avatar
Konto usunięte

18 stycznia 2015, 15:13

To ja do szkoły i na quiddich.
Wiem że do quiddicha nie dałam miotły ale w tej grze była strasznie brzydka.

Avatar malgi4

10 stycznia 2015, 19:49

To moja krukonka, która wkurzyła się z powodu tej gry do tego stopnia, że rzuca avada kedavrą.

Avatar VinylScratch1

30 grudnia 2014, 14:03

to ja

Avatar Lunia21

27 grudnia 2014, 16:44

Ja

Avatar TiniStoessel

5 czerwca 2014, 19:46

moja :) Oceniajcie 0/10
Wiem, że to podróba Winx, ale co tam ;)

Avatar myszkina

26 września 2014, 21:36

@TiniStoessel: piękne!!!

Avatar TiniStoessel

27 września 2014, 10:05

@myszkina: dzięki :)

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 14 października 2014, 14:13

@TiniStoessel: no widać po kształcie oczu twarzy i nóg a bardzo ładnie zrobiłas

Avatar lolkazmorka

24 sierpnia 2014, 12:51

nie chciało mi się robić screena

Avatar
Konto usunięte

16 sierpnia 2014, 21:43

I jeszcze jedna

Avatar
Konto usunięte

16 sierpnia 2014, 21:42

To ja na wypoczynek

Avatar
Konto usunięte

16 sierpnia 2014, 21:41

To ja sportowa

Avatar
Konto usunięte

16 sierpnia 2014, 21:41

To ja do szkoły!

Avatar
Konto usunięte

16 sierpnia 2014, 19:45

To jest jakieś winx! Ale moim zdaniem gra fajna 5/10.
Minus 5 punktów za winx. :)

Avatar julka800

8 czerwca 2014, 17:56

lol winx

Avatar wiktoriaczuchi2004

12 sierpnia 2014, 14:13

@julka800: no WINX !!!!!!!!!!!???????????? LOOOOOL!!!!!!!!!!

Avatar poniaczka

15 lipca 2014, 14:00

Ja.

Avatar TruskaweczkaTysia

2 lipca 2014, 17:27

To ja...
Jak wam się podoba?

Avatar karolinaziarnik

7 czerwca 2014, 17:22

fajna

Avatar KotekManga

5 czerwca 2014, 15:33

Żal. Tę grę stworzył jakiś sezonowiec, który więcej razy oglądał Winx. Aż mi szkoda takich ludzi... Szpecą HP ;(

Avatar PANI26

6 czerwca 2014, 17:08

@KotekManga: zgadzam się a tak przy okazji śliczny avek

Avatar KotekManga

7 czerwca 2014, 11:07

@PANI26: Dziękuję ^^. Sama robiłam.

Avatar PANI26

7 czerwca 2014, 13:49

@KotekManga: Nie ma za co

Avatar emilka1410

7 czerwca 2014, 09:33

rozumiem że teraz tak widzą HP

Avatar vexy3039

5 czerwca 2014, 17:55

LOL WTF? Przecież to Winx to jest MADE IN CHINA. Badziew ,chińszczyzna itp.!!! :(

Avatar
Konto usunięte

5 czerwca 2014, 19:04

@vexy3039: Winx jest z Włoch, jak coś piszesz to sprawdź czy to jest zgodne z prawdą, a nie robisz ludziom wodę z mózgu

Avatar LunaMoon

7 czerwca 2014, 09:07

@vexy3039: Każdy ma swój gust! Istnieje bardzo dużo winxo-maniaków, którzy nie koniecznie mają po 4-10 lat -.-

Avatar
Konto usunięte

5 czerwca 2014, 14:01

według mnie to ona przybomina mi winx

Avatar
Konto usunięte

5 czerwca 2014, 14:32

racja

Avatar NickyXxXHoney

6 czerwca 2014, 19:52

*przypomina xd

Avatar Blondaseq

6 czerwca 2014, 13:22

.

Avatar kostucha

6 czerwca 2014, 00:30

GDZIE TU POTTER??????????????
Ten co to nazwał chyba zgłupiał.

Avatar Mileena_LOL

5 czerwca 2014, 18:18

Winx jest z Włoch geniusze -.-'

Avatar matylda100404

5 czerwca 2014, 15:55

Bez sensu !!! Winx w HP ?To made in China.

Avatar Melody03

5 czerwca 2014, 15:17

O.o WINX

Avatar AnimeGirlx3

5 czerwca 2014, 14:35

Lol, Winx w stylu Potterowskim? Beznadziejny pomysł, zupełnie jak ta gra. Ta gra nie ma prawa nazywać się ubieranką Harry'ego Pottera. A kto nie jest mugolem zrozumie dlaczego :l

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Przed Tobą zadanie wykreowania bohaterki z filmu Harry Potter. Decydujesz o wyglądzie dziewczyny oraz jej ubiorze. Możesz dowolnie zmieniać styl obioru oraz kolorystykę. Nie zapomnij o typowych dla czarodziejki atrybutach.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni