Ząbki małolaty

Zagrań: 5208
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Flutercia18273

28 grudnia 2015, 17:25

Brwi się jej zamykają LOL

Avatar julfel2002

20 sierpnia 2014, 13:06

wielkie nudyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Avatar pinx1973

23 marca 2015, 17:14

@julfel2002: no.....

Avatar VanessaHudgens1

20 sierpnia 2014, 20:13

moja

Avatar martyna345

21 sierpnia 2014, 18:19

@VanessaHudgens1: mam takie zdj profilowe na fb z violetty
:)

Avatar VanessaHudgens1

22 sierpnia 2014, 10:01

@martyna345: fajnie :)

Avatar martyna345

21 sierpnia 2014, 18:19

a w sprawie gry jest spoko

Avatar alsnow

20 sierpnia 2014, 22:06

panna ,młoda

Avatar sonia123

20 sierpnia 2014, 14:05

świnka

Avatar kasiakiku

20 sierpnia 2014, 13:53

super! 4/5

Avatar Creative12

20 sierpnia 2014, 11:06

fajna 4/5

Avatar winx613

20 sierpnia 2014, 10:15

4/5

Avatar natalia55218

20 sierpnia 2014, 10:07

nawet fajna gra 4/5

Avatar EmoCia

20 sierpnia 2014, 08:22

to ja jako sypiąca dziewczynka kwiaty na moich rodziców ślubie

Avatar Tini897

20 sierpnia 2014, 08:56

@EmoCia: SWeet

Avatar Tini897

20 sierpnia 2014, 08:58

@EmoCia: a to ja jak trzymam bukiet na ślubie mojej cioci, co był 3 tygodnie temu w sobote, LOL!!!!!!!! XDDDDDDDDDDD

Avatar EmoCia

21 sierpnia 2014, 09:32

@Tini897: sweet

Avatar EmoCia

20 sierpnia 2014, 08:15

3/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Bohaterką ubieranki jest dziewczynka, która przez rok nosiła aparat ortodontyczny na stałe i dziś w końcu może się go pozbyć. Niestety jej ząbki potrzebują wybielenia, więc szybko się tym zajmij.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni