Salon fryzur księżniczki

Zagrań: 5300
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Elise55

7 marca 2015, 15:32

Jak moja?

Avatar julia0101

28 listopada 2015, 14:02

@Elise55: masz śliczny avatar z meryem uzerlii

Avatar Elise55

8 kwietnia 2016, 19:01

@julia0101: Wzajemnie ;3

Avatar paulinabj

13 listopada 2014, 15:50

fajna gra 5/5 :)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (17)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (17)
Avatar paulinabj

26 grudnia 2014, 15:48

@sonia123: dziękuję ^^

Avatar sonia123

27 grudnia 2014, 19:02

@paulinabj: spoko

Avatar monia2002

17 listopada 2014, 16:44

Ładna ?

Avatar KarolinaStar01

16 listopada 2014, 20:10

Fajne ;3

Avatar LadyGaga13

13 listopada 2014, 17:05

a to moja oceniajcie

Avatar VanessaHudgens1

13 listopada 2014, 19:34

@LadyGaga13: fajna

Avatar LadyGaga13

14 listopada 2014, 18:06

@VanessaHudgens1: dzięki

Avatar Mileena_LOL

13 listopada 2014, 21:39

Moja :D Jak się podoba?

Avatar PingiDirectioner

13 listopada 2014, 19:59

Próbowałam zrobić podobnie mnie

Avatar iFrugo

13 listopada 2014, 19:50

4/5

Avatar iFrugo

13 listopada 2014, 19:48

4/5

Avatar VanessaHudgens1

13 listopada 2014, 19:34

moja i jak wam się podoba?????????

Avatar Jolinakui

13 listopada 2014, 17:42

Moja tylko gdyby nie te rękawy i trochę krótsza spódniczka ale ok :) 5/5

Avatar
Konto usunięte

13 listopada 2014, 17:40

Fajna gra

Avatar loveanddream

13 listopada 2014, 17:17

Screen xD

Avatar loveanddream

13 listopada 2014, 17:16

Nawet..

Avatar oliwia122

13 listopada 2014, 08:37

spoko gierka

Avatar Gaja2006

13 listopada 2014, 08:09

Jaka czadowa gierka!
Polecam :)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Bohaterką ubieranki jest księżniczka, która ma swój własny salon fryzur. Wciel się we fryzjerkę i makijażystkę, a następnie zajmij się poprawianiem urody delikatnej księżniczki.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek