Talia z LoliRock

Zagrań: 25811
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

4 lipca 2017, 12:06

a jak moja ładna plis bez obrażeń

Avatar kamien1999

8 kwietnia 2017, 16:38

Fajna gra :D

Avatar juleczkaxdyt1234

23 marca 2017, 17:28

Jaka ocena pls bez obrażeń

Avatar magdalena012

2 maja 2016, 16:05

Nie wiem co to za bajka,ale wydaje mi się że jest spoko..

Avatar Iris555

19 grudnia 2015, 19:34

Najbardziej lubię Iris

Avatar AsiuAsiu123

24 listopada 2015, 20:38

Lubię wszystkie trzy z LoliRock ale najbardziej Iris ♥ ;)

Avatar lolana2

26 października 2015, 17:13

Moja pikna ♥

Avatar xElsax

22 października 2015, 20:09

To piosenka pt."BFF'S"

Avatar luiza9701

6 października 2015, 19:25

to moja a gra okej

Avatar Natalia17d

26 września 2015, 18:05

lubie ogladac lolirock i najbardziej lubie Talie bo mnie bardzo przypomina (P.S. mam jasny kolor skóry )

Avatar Satako

26 sierpnia 2015, 11:28

Dosyć fajne, a piosenka wpada w ucho. ^^

Avatar Olunia05

19 sierpnia 2015, 19:02

ja tak samo

Avatar panic

11 sierpnia 2015, 18:33

kocham ten serial

Avatar chicavampirolove

10 sierpnia 2015, 14:34

oto moja rokowo

Avatar midibifi

5 sierpnia 2015, 11:04

lubię lolirock

Avatar Nikusia84

3 sierpnia 2015, 18:24

Oto moja :) (Stylizacja na sportowo :) ) Podoba Wam się? :) A tak w ogóle...Fajna gierka :)

Avatar LIVExd

5 lipca 2015, 14:05

UWAGA!!! KONKURS PT.KOLOROWA TALIA 3 MIEJSCA I 1 WYRÓŻNIENIE CZEKAM DO JUTRA CZYLI 06 DO GODZINY 14 MÓJ PRZYKŁAD

Avatar LIVExd

Edytowano - 5 lipca 2015, 13:57

supcio gra:) oglądam lolirock

Avatar Melody556

1 lipca 2015, 13:26

Moja Talia!!!

Avatar oliwiaawilo

Edytowano - 25 czerwca 2015, 16:11

i jak moja ?

Avatar Grabarz_dla_Ciebie

27 czerwca 2015, 15:23

@oliwiaawilo: Nie ta gra XD.

Avatar oliwiaawilo

27 czerwca 2015, 16:36

Avatar aniasmigiel2003

26 czerwca 2015, 21:16

A oto moja:

Avatar Soarina

6 czerwca 2015, 13:20

Talia to moja ulu postać z LoliRock. ^^
A wasza jaka???

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar Grabarz_dla_Ciebie

18 czerwca 2015, 14:04

@Soarina: Mephisto i Praxina XDD

Avatar aniasmigiel2003

26 czerwca 2015, 21:13

@Soarina: Amaru

Avatar oliwiaawilo

25 czerwca 2015, 16:12

to ``)

Avatar zuzaaaa

20 czerwca 2015, 19:27

super gra a osoba ,która ją dodała ma świetny gust

Avatar sweet_manga

19 czerwca 2015, 20:45

moja :3
Oceniajcie! :D

Avatar UmpaLumpa

18 czerwca 2015, 21:51

serial polecam do obejrzenia ;)

Avatar viola123kn

18 czerwca 2015, 20:37

moja

Avatar viola123kn

18 czerwca 2015, 20:34

moja

Avatar sandra11118

17 czerwca 2015, 17:42

fajnie

Avatar pati200440

16 czerwca 2015, 20:15

to moje ps.lubie to bajke

Avatar Grabarz_dla_Ciebie

16 czerwca 2015, 12:07

Nie znam tej bajki (lub co to tam jest). Ktoś mi może napisać o czym to?

Avatar artystkaola

16 czerwca 2015, 14:30

@Grabarz_dla_Ciebie: Trzy magiczno-kosmiczne księżniczki walczą ze złem. Trochę podroba Sailor Moon, grafika ala anime. Całkiem fajne, polecam ⌒.⌒

Avatar rosem

16 czerwca 2015, 14:42

@Grabarz_dla_Ciebie: podróba winx

Avatar BabeczkaXD

Edytowano - 16 czerwca 2015, 18:35

@rosem: Taaaa. Wszytko to co jest podobne do czegoś to musi podróbka.
Genisz -_-

Avatar Sweet_Cat

16 czerwca 2015, 20:05

@Grabarz_dla_Ciebie: Mi to podchodzi pod pertty cure :D

Avatar adialove

16 czerwca 2015, 19:40

moja ulu postać podoba sie lovka :P

Avatar paulianna123

16 czerwca 2015, 17:53

moja;)

Avatar basiolek0302

16 czerwca 2015, 17:50

Mnie tam się podoba... :)

Avatar agabulu

16 czerwca 2015, 16:49

fajna gierka :3333333333333

Avatar KittyCheshire

Edytowano - 16 czerwca 2015, 16:33

Bardzo fajna bajka *3*

Avatar tini3690

16 czerwca 2015, 15:21

Moja piękna ?

Avatar Viola1111

16 czerwca 2015, 15:01

Fajowska to moja

Avatar Emilii

2 czerwca 2015, 18:14

magdalena012 super gra

Avatar Gabusia25

Edytowano - 21 listopada 2014, 13:46

Jupi! Po raz drugi w życiu pierwsza skomentowałam cokolwiek na jeja! A co do gry:Supcio 5/5 i moja:

Avatar
Konto usunięte

26 listopada 2014, 17:08

@Gabusia25: NO I CO Z TEGO ŻE 1 SKOMENTOWAŁAŚ

Avatar psiuniek9

Edytowano - 7 stycznia 2015, 17:14

nie może powiedzieć!

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Masz okazję poznać kolejną, szaloną wokalistkę z grupy LoliRock. Przed Tobą Talia, która tak jak pozostałe dziewczyny chce fantastycznie wyglądać na koncercie. Zadbasz o bohaterkę?

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni