Zła czarownica

Zagrań: 32743
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Vanessaxxxd

21 czerwca 2018, 20:29

Uwaga zła czarownica Charlotte zabija swoim nożem wszystkie dobre istoty ma moc Cleo , Emma i Rikki postanowiła im odebrać lecz Cleo,Emma i Rikki umówiły się na nią na wyspie Mako i postanowiły złą wiedźmę pokonać doszło między nimi do walki mocy Cleo , Emma i Rikki wygrały Charlotte miała się z pyszna zabrały jej nóż i go zniszczyły Charlotte była zła na Cleo , Emma i Rikki że zniszczyły jej nóż postanowiła więc pokazać kto tu rządzi zrobiła węże i chciała dziewczyny wrzucić do Księżycowego Jeziorka dziewczyny pokonały węże lecz ona zrobiła większe ale i tym razem wygrały wrzuciły Charlotte do księżycowego jeziorka odzyskując tym samym moce i to one zostały prawowitymi dobrymi Czarownicami miasta :)

Avatar
Konto usunięte

28 sierpnia 2018, 20:02

@Vanessaxxxd: eeeee... lol przypomniało mi sie H2O wystarczy kropla xD

Avatar quinpaoprincess

9 maja 2018, 16:28

moja mroczna czarodziejka Jessabelle

Avatar Siarkusowyy

24 kwietnia 2018, 18:24

ekstra gra

Avatar kotul

25 stycznia 2015, 21:22

W małym miasteczku mieszkała dziewczyna,
ze złota miała serce,choć uboga była.
Kawalera szukała,co byłby z dobroci,
ponieważ samotna i nie miała dzieci.
Znalazła przeto na pozór bohatera,
lecz nie jedną wadę w sobie zawierał.
Złym był człekiem przeto ten pan,
lecz co się stało nie obróci czas.
Zrodziła się córa niedobra i niecna,
a że z okazji dość tajemniczej się zrodziła,
tak to już z genami bywa,iż czarodziejką była.
Matka nieszczęśliwa.
Uczyła więc córę najlepiej jak umiała,
jej niegodziwą naturę zmienić się starała.
To co robiła,
córę oburzyło,
więc nocy pewnej zabójstwo się zdarzyło.
A z matki łbem,
takim talizmanem,
córa miała kieszenie wypchane.
Przeto do wróżki
większej wagi poszła
i zaczęła pytać,
co z tym zrobić można.
Powiedziano córze,
że w magii naturze
leży w skórze,
by używać tej ciała części opłacalnej.
Zgodziły więc się,
że skończy córa marnie,
ale zanim to się stanie
królową świat w niej zastanie.
Zaczęły się obrzędy,
lecz przeszedł ktoś kędy
i rozproszona umyślnie czarodziejka
miała jej duszę i ją samą
całą własną.
Mądrzejsza bowiem była,
niż córa-czarownica
i morał także płynie,
że kto chciwy ten zginie.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (30)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (30)
Avatar Patipat77

25 lutego 2018, 13:52

@kotul: Bardzo śliczna opowieść :) A jaka pouczająca ;) Gratuluję stworzenia czegoś tak wspaniałego! =^.^=

Avatar kotul

11 marca 2018, 16:19

@Patipat77: Dziękuję :)

Avatar Blondaseq

18 lutego 2018, 20:46

Avatar Kinia2004

25 stycznia 2018, 13:02

Ja

Avatar Joanna1708

17 stycznia 2016, 15:08

Moja :)
Oceniajcie 1-10 :) ♥

Avatar Nuqqa

25 czerwca 2017, 21:35

@Joanna1708: 10,1/10

Avatar NekoIzumi

1 maja 2017, 00:17

nwm.

Avatar cieciorka

21 grudnia 2016, 09:33

To Kirke.Dobra czarownica ale wszyscy biorą ją za złą z powodu jej nietypowego koloru włosów...

Avatar pikaciu10

29 listopada 2016, 18:21

zła krolowa musi buć (troche)brzydka :( lol :)

Avatar WolfOnelingesPlayGameFree

17 października 2016, 17:50

Fajna babka?

Avatar AniaCiastko125

29 sierpnia 2016, 18:18

Witam! Jestem Aniela! Moze zmienimy tą chistorie i zacznimy jak mala Aniela sie urodzila.
Ale, teraz jak miala 16 lat zostala czarownicą. Dobrą czarownicą. Mowią na nią : Bajkowniczka.
Ma fiola na bajkach. :) Pewnego dnia poszla na wyscigi magji. Lecz fart juz nie fartem, lecz pechem.
I, niestety, przegrala.... Ona cwiczyla 10 lat, wiec biedna i rozplakana pobiegla do lasu. Ale zaczelo padac i wracala do domu. Miala przynajmniej szczescie ze nie wszedla gleboko. W domu.
Aniela : Mamo.... Niechce znowu jesc zupy pomindorowej! :( Mama : ale kochanie!
Aniela : MAMO! Mama : no dobra... Zjesz jajeszczinczke. Aniela czesto je zupe pomidorową, a jej
juz ta zupa sie znudzila. Zjadla. Aniela smutna i mokra poszla do pokoju. Aniela : Eh....... ide sie wykąpac. Aniela : Lalalallalalaaa.... To jej ulubiona smutna melodia. Wytarta, sucha.
I tak, Aniela poszla spac. Na da drugi dzien Aniela, poszla do miasta. Nagle uslyszala : Bajkowniczko!
Aniela zaczela biec za glosem. Przypominal jej glos jej horej babci z dziecinstwa. Bielga.
20 min pozniej. Poszla do lasu. Tym razem gleboko.... Jeszcze raz uslyszala : Bajkowniczko!!!
Zrobila krok i zostala zlapana przez jej wroga. Wrog sie nazywa : Everyna.
Everyna : Prosze, prosze! Kogo my tu mamy? >:) Hahahahahahaha!!!! Aniela : Everyna!!! Ty stary worku
na kartofle! Everyna : Hahaha! Uwazaj na slowa mloda damo! Aniela : Zrobilas wielki bląd! Oj wielki!
Everyna : Pff! I ty mi to mowisz? Aniela byla tak zla ze zaczela swoimi dlugimi i ostrymi pazurami
ciąc sznur. Aniela : Ha! Tym razem nie wygrasz! Everyna : to tylko początek....
Dalczy ciag nastapi..... The End
A glowna bochaterka :

Avatar Olenka72

22 lipca 2016, 00:12

lesna czarodziejka wyrusza na obchód lasu...

Avatar Olenka72

20 lipca 2016, 22:52

i jeszcze jedna...

Avatar Olenka72

20 lipca 2016, 22:51

Avatar Olenka72

20 lipca 2016, 22:50

Avatar Olenka72

20 lipca 2016, 22:04

Można się tu troszkę zasiedzieć:)

Avatar MalinkaCytrynka123

15 maja 2016, 10:42

Fajna gra :D

Avatar Kuroi_neko

16 grudnia 2015, 16:51

Moje OC i ja w realu xD
Mam nawet podobne ubrania :D

Avatar Juli826

1 grudnia 2015, 18:55

Moja.

Avatar werakiki1234

28 listopada 2015, 10:51

moja

Avatar YFYDB

27 listopada 2015, 18:32

meine

Avatar niunia624

5 listopada 2015, 17:41

moja czarownica :*

Avatar Julia1712

20 sierpnia 2015, 12:21

moja:

Avatar Awwciowa

6 kwietnia 2015, 23:13

oceniać 1-10 :D Ładna?

Avatar jedynataka

1 lipca 2015, 17:11

@Awwciowa: tak ladna ;) ocen prosze moja

Avatar Viola1111

25 czerwca 2015, 15:03

fajna

Avatar Asia_929917_As

23 maja 2015, 11:13

:)

Avatar kotekola123

21 kwietnia 2015, 12:30

gogula04 bez urazy ale wyglonda jak macocha kopciuszka

Avatar gogula04

5 kwietnia 2015, 20:02

Oto moja

Avatar Takita6

25 stycznia 2015, 17:07

ups zapomniałam o screenie

Avatar Catri

18 marca 2015, 19:14

@Takita6: Skojarzyła mi sie z Elfabą z musicalu Wicked :)

Avatar Takita6

19 marca 2015, 14:10

@Catri: to nie jest Elfaba

Avatar Catri

19 marca 2015, 16:41

@Takita6: Aaaa spoko XD

Avatar Catri

18 marca 2015, 19:09

Moja;)oceniajcie

Avatar lili200411

20 lutego 2015, 17:12

Moja, piszcie czy ładna ;)

Avatar camara

21 lutego 2015, 16:17

@lili200411: fajna

Avatar Nelly12345

19 lutego 2015, 12:31

Lol

Avatar olagoo

17 lutego 2015, 11:19

Moje:
1.Lea
2.Arwena
3.Mcgonagall

Avatar martynakocon2546

24 stycznia 2015, 16:42

Konkurs
Trzeba zrobić dobrą albo złą można obie zrobić albo taką że jest i zła i dobra czyli taki mix,
Można używać painta i innych programów .\
konkurs trwa do 10 lutego
1 miejsce dyplom i specjalny obrazek z jakąś czarownicą z bajki (można wybrać jaką czarownice )
2 miejsce dyplom i obrazek
3 miejsce dyplom
są też 3 wyróżnienia dostaje się dyplom

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (20)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (20)
Avatar martynakocon2546

12 lutego 2015, 16:19

@ewellinna: gratulacje masz 3 miejsce z kim chcesz dyplom ?

Avatar Lou15

14 lutego 2015, 18:52

@martynakocon2546: Gdybyś mogła to dyplom i obrazek z kim tam chcesz xD

Avatar Justyna139

13 lutego 2015, 16:58

takie sobie

Avatar OlkaMolka

11 lutego 2015, 14:43

Konkurs!!!
O co w nim chodzi?- trzeba zrobić księżniczkę disnea

xD nie wiem jak sie robi konkursy ale macie tu np.

Esmeralda

Avatar love18_18love_

11 lutego 2015, 12:49

Moja XD Zbieram łapki w górę - więc jeżeli Ci się podoba to możesz mnie wspomóc ;D

Avatar love18_18love_

Edytowano - 11 lutego 2015, 12:47

Fajna ubieranka :3

Avatar YukinariKeki

1 lutego 2015, 22:22

Zła jest najlepsza!

Avatar
Konto usunięte

2 lutego 2015, 19:16

@YukinariKeki: jestem z tobą

Avatar
Konto usunięte

11 lutego 2015, 12:24

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

W tej ubierance masz okazję wykreować zły charakter, którym jest czarownica. Masz mnóstwo możliwości i od Ciebie zależy czy będzie ona mroczną kobietą, czy będzie też piękną z zewnątrz.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni