Różowa wiosna

Zagrań: 46108
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Szalony_Collie

30 kwietnia, 19:32

To moja! Ocenka od 1 do 10

Avatar Autommatt

1 maja, 16:51

Avatar Szalony_Collie

13 maja, 17:35

@Autommatt: Dzięki ;)

Avatar Autommatt

29 kwietnia, 14:27

Nie znam się na modzie. Pokazałybyście się na ulicy w takim stroju?

Avatar Szalony_Collie

29 kwietnia, 18:07

@Autommatt: Hej, jest śliczny ;)

Avatar Autommatt

29 kwietnia, 19:11

@Szalony_Collie: Aww, dziękuję! :D

Avatar Szalony_Collie

30 kwietnia, 19:30

@Autommatt: Spoczko :D

Avatar BlackCat1133

12 maja, 20:45

@Autommatt: Róż to nie mój kolor, ale tak, ładny, klasyczny zestaw

Avatar BlackCat1133

Edytowano - 26 listopada 2018, 15:42

On Wednesdays we wear pink.

ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK!

(pozdrawiam fanów Mean Girls)

Avatar Autommatt

29 kwietnia, 14:22

@BlackCat1133: MY NAME IS REGINA GEORGE ~

Avatar BlackCat1133

12 maja, 20:44

@Autommatt: AnD i Am A mAsSiVe DeAl

Avatar krystian23

4 kwietnia 2015, 18:20

hmm znowu zabłądziłem...Cześć dziewczyny :D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar Rosie8903

30 stycznia 2018, 16:21

@krystian23: ellos ;)

Avatar Szalony_Collie

29 kwietnia, 18:12

@krystian23: Siemaaa :3

Avatar Szalony_Collie

29 kwietnia, 18:11

Coś nie działa!!!

Avatar Szalony_Collie

29 kwietnia, 18:10

To moja. Ocenka? Proszę oceniać od 0 do 10

Avatar Szalony_Collie

29 kwietnia, 18:10

@Szalony_Collie: Ups! Screen

Avatar lovela7

4 lipca 2018, 15:44

ocenka ?

Avatar owojtysiak6

13 listopada 2018, 19:31

@lovela7: 9/10

Avatar lovela7

4 lipca 2018, 15:45

przybliżcie sobie wystarczy kliknąć na screena

Avatar wikus2140

11 lipca 2017, 10:49

Ładna?
Oceniać ;-D

Avatar Milka7817

24 marca 2017, 09:53

Avatar Bea744

11 marca 2017, 12:45

3/5

Avatar Tygrysek19921

21 lutego 2017, 16:43

Avatar lolincja999

26 listopada 2016, 19:27

A fun game and only so much I wrote

Avatar Jestem_hakerem

17 listopada 2016, 19:39

chmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ta leseczka jezd taka segsowna rze mam jom ohote shrubac jej sutki

Avatar Franki88

7 listopada 2016, 19:21

4\4

Avatar stravberry

22 sierpnia 2015, 21:53

fajna :)

Avatar tombraider100

29 lipca 2015, 13:05

miły klimat taki wiosenny.

Avatar Trajker

23 maja 2015, 15:02

Spk.

Avatar siska123

22 maja 2015, 20:47

niemoge zapisać jak mam to zrobić ?!

Avatar zumaz23

Edytowano - 10 maja 2015, 17:58

ja zrobiłam tak:buty 3,koszula 2,marynarka 4, spódnica 7,włosy 4, okulary 2, kolczyki i złoty wisiorek ja się podoba to strzałka w góre a jak nie to w dół to mnie motywuję

Avatar SuperDominissia

18 kwietnia 2015, 12:10

kto zgadnie kto to

Avatar Crazy_Lolka

18 kwietnia 2015, 17:03

@SuperDominissia: Ariana Grande?

Avatar Violle

9 maja 2015, 23:10

Avatar ZuzannaRatajczyk1

30 maja 2015, 17:14

@SuperDominissia: To dziewczyna pokazana na początku gry xD

Avatar Ola12345xD

21 lutego 2016, 11:17

@SuperDominissia: Ariana Grande XD uwielbiam ją

Avatar zumaz23

7 maja 2015, 19:18

nienawidzę różowego ale te ciuchy są ładne tylko jak by były niebieskie

Avatar Nati_sweet21

2 maja 2015, 12:58

ładnie?

Avatar pikaciu10

23 stycznia 2017, 15:35

@Nati_sweet21: zrobiłam taką samą XD ładne

Avatar Nati_sweet21

31 maja 2017, 19:40

@pikaciu10: xDD

Avatar reliza

30 października 2018, 17:19

@Nati_sweet21: brzydko łeeee

Avatar student123d123d

2 maja 2015, 09:57

lol

Avatar basiulka123

30 kwietnia 2015, 09:39

ładnie ubrałam

Avatar Toralei66

27 kwietnia 2015, 17:22

U mnie na profilu wykreślanka osób z moster high

Zapraszam!!!!!!!!!!

Avatar wera64

24 kwietnia 2015, 13:35

gra spoko

Avatar zuza12

19 kwietnia 2015, 16:57

Maricruz no powiedz mu to wreszcie!!!!!!!!!!!!!

Avatar
Konto usunięte

4 kwietnia 2015, 19:27

Fajna 5/5

Avatar wercia44

5 kwietnia 2015, 21:55

Lubisz Violette?!

Avatar
Konto usunięte

5 kwietnia 2015, 21:58

@wercia44: Lubię

Avatar wercia44

5 kwietnia 2015, 22:03

aha....

Avatar lovilasia123

10 kwietnia 2015, 19:25

@wercia44: też lubię Violette

Avatar LaleczkaXD

5 kwietnia 2015, 20:17

ogółem to nie lubię koloru różowego....., ale gra jest spk :)

Avatar misia1100

4 kwietnia 2015, 17:30

Wesołych Świąt Wszystkim Życzę ! :)

Avatar juleczka200

4 kwietnia 2015, 16:24

5/5 fajna

Avatar Sakura123

4 kwietnia 2015, 15:57

Bardzo fajne połączenie kolorów :D Gra świetna 5\5

Avatar LadyGaga13

4 kwietnia 2015, 14:53

fajna lubię połączenie bieli i pudrowego różu

Avatar wipcia1

4 kwietnia 2015, 14:51

no spoczko gierka :)

Avatar paulinabj

4 kwietnia 2015, 14:13

5/5

Avatar kitkaa17

4 kwietnia 2015, 13:04

spoczko gierka :]

Avatar OLIWCIA70

4 kwietnia 2015, 10:45

Moja ♥♥♥

Avatar oliwia122

4 kwietnia 2015, 09:29

4/5

Avatar Dominika525

4 kwietnia 2015, 09:24

Fajna bardzo mi się podoba. 5/5. :)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Wciel się w rolę młodej kobiety, która tej wiosny postanawia postawić na biel i róż. Przejrzyj całą swoją garderobę i wybierz ubiór, w którym wybierzesz się na spotkanie z przyjaciółkami.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek