Kopciuszek w stylu punk rock

Zagrań: 6329
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

21 września 2016, 18:44

Punk rock to to nie jest. Bardziej mi to zajeżdża na glam rocka.

Avatar sara31192

17 stycznia 2016, 19:07

oceniajcie od 1/10

Avatar Antoninka9990

10 kwietnia 2016, 18:16

@sara31192: a mozna na zero????????

Avatar emilkaimartusia

27 stycznia 2016, 17:35

jak dodać

Avatar Kioki

22 czerwca 2015, 21:51

moja heh nawet ok gra tylko mały wybór

Avatar hollywebb001

13 czerwca 2015, 12:05

oceniajcie moją od 0 do 5

Avatar pola8013

11 czerwca 2015, 16:33

Jest to punk. Ale zbyt mało tego...

Avatar czikaMikaPaula

6 czerwca 2015, 12:18

za mało ciuchów

Avatar Marrtynna

5 czerwca 2015, 20:25

Taka sobie

Avatar juleczka10002

5 czerwca 2015, 17:38

fajne ale mało ciuszków

Avatar viola2006

5 czerwca 2015, 16:29

lol

Avatar Meble_z_Ikei

4 czerwca 2015, 19:28

Po pierwsze, ten styl to nie punk rock tylko jakieś ohydne coś. Po drugie, mało rzeczy, brzydkie stroje, fryzury i makijaże. Po trzecie, nic do siebie nie pasuje. Po czwarte, Kopciuszek w tych ciuchach wygląda naprawdę źle. Twórcy tej gry niezbyt się postarali. To tylko moja opinia, przepraszam jeśli kogoś nią uraziłam.

Avatar natalia20001

5 czerwca 2015, 15:06

@Meble_z_Ikei: nikogo nie uraziłaś masz całkowitą racje ta gra jest straszna a jej twórcy w życiu prawdziwego punka nie widzieli

Avatar Natashaa

4 czerwca 2015, 20:26

Avatar sraninaa

4 czerwca 2015, 12:08

Kogoś poniosła fantazja przy tworzeniu tej gry.. i to w złą stronę.

Avatar Zakochananazawsze

4 czerwca 2015, 15:02

@sraninaa: z jednej strony masz rację :)

Avatar Selena89pl

4 czerwca 2015, 18:48

@sraninaa: zgadzam się z tobą

Avatar sraninaa

4 czerwca 2015, 20:16

@Zakochananazawsze:
Selena89pl:
dzięki dziewczyny ;)

Avatar Grabarz_dla_Ciebie

4 czerwca 2015, 10:03

Styl punk nie pasuje Kopciuszkowi.

Avatar viola2006

4 czerwca 2015, 10:03

ładna?

Avatar luncia4444

4 czerwca 2015, 14:10

@viola2006: a co to za czarna kreska na rence ?

Avatar viola2006

4 czerwca 2015, 14:38

@luncia4444: nie wiem

Avatar viola2006

4 czerwca 2015, 14:39

@luncia4444: fajny avek

Avatar karolinka122

4 czerwca 2015, 08:39

troszkę dziwna ale może być 4-5

Avatar luncia4444

5 czerwca 2015, 15:25

@karolinka122: dzięki zaprosć cię do kontaktów ?

Avatar viola2006

7 czerwca 2015, 14:50

@luncia4444: to do mnie?

Avatar luncia4444

8 czerwca 2015, 21:33

@viola2006: sorki pomiliłam się

Avatar viola2006

12 czerwca 2015, 21:41

@luncia4444: tak chcę

Avatar paulianna123

4 czerwca 2015, 08:13

5/5😀

Avatar jogobells

4 czerwca 2015, 07:35

4/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Przed Tobą zbuntowany Kopciuszek. Księżniczka ma już dość swojego dotychczasowego stylu i pantofelków. Zmień Kopciuszka w nowoczesną dziewczynę w stylu punk rock.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek