Hipsterki Disneya

Zagrań: 56600
Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj screena/stylizację

Komentarze

Odśwież
Avatar PrinncessDaria

11 maja, 15:30

Może być?

Avatar Siarkusowyy

6 maja, 15:08

ekstra

Avatar Pamelkanatalia9

15 lutego, 20:39

fajne xdddddd lolololololololololololololo

Avatar Nieznajoma12

27 grudnia 2017, 13:51

mam podobny styl do arielki xD

Avatar Ayuzawa

6 września 2017, 23:41

Avatar Marinette_Miraculum

8 lipca 2017, 22:01

moje

Avatar lickingchoclateicecreams

6 kwietnia 2017, 20:21

5/5

Avatar luiza9701

6 kwietnia 2017, 09:34

to moje

Avatar Kotka72

23 marca 2017, 14:28

zgadnijcie która wygrała

Avatar kredkaniebieska

28 stycznia 2017, 18:02

moje:

Avatar Verikka

27 stycznia 2017, 13:06

Fajna piosenka leci w tle

Avatar reddevil

1 listopada 2016, 19:47

Wygrała Rapunzel a waszym zdaniem ?;3

Avatar Yorkie09

25 stycznia 2017, 21:17

@reddevil: Zdecydowanie Ariel xD

Avatar Magdalenixxx

19 marca 2017, 08:22

@reddevil: Ariel chyba xD

Avatar Koniara200

29 listopada 2017, 20:46

@reddevil: Moim też :D

Avatar Yorkie09

25 stycznia 2017, 21:16

Zgadnijcie która wygrała :)

Avatar pikaciu10

Edytowano - 7 grudnia 2016, 20:40

dlacego arielka depcze noge roszpunce u mnie wygrała arielka

Avatar pikaciu10

7 grudnia 2016, 20:43

Avatar Colett

16 grudnia 2016, 22:40

@pikaciu10: Ona jej nie depcze nogi

Avatar RozowaLandryna

23 listopada 2016, 22:15

Było.

Avatar reddevil

1 listopada 2016, 19:46

Avatar LloydNinja

26 października 2016, 19:05

która wygrała waszym zdaniem?
zgadnijcie!

Avatar lolincja999

13 października 2016, 18:13

SUPER GRA

Avatar Beatkaaaa

18 sierpnia 2016, 22:22

Moje :3

Avatar
Konto usunięte

9 lipca 2016, 14:01

wow fajna gra

Avatar wizzka320

20 lutego 2016, 22:47

O NI WYBRALI ARIEL! A WY JAK SĄDZICIE?

Avatar kinga312007

19 kwietnia 2016, 16:10

@wizzka320: kopciuszek

Avatar LloydNinja

11 czerwca 2016, 11:02

@wizzka320: Roszpunka

Avatar misiotysio3

15 czerwca 2016, 18:11

@wizzka320: kopciuszek

Avatar Klara9

28 grudnia 2015, 18:22

To moje :) Które najlepsze ?

Avatar
Konto usunięte

29 grudnia 2015, 13:32

@Klara9: Mi się najbardziej podobają 2 :D

Avatar natala34

Edytowano - 31 grudnia 2015, 19:34

@Klara9: Najładniejsza jest czwarta od lewej.

Avatar kwiatona

21 kwietnia 2016, 00:50

@Klara9: numer dwa

Avatar blackgold

Edytowano - 22 lutego 2016, 17:27

5/5
Która ładniejsza?

Avatar kinga312007

19 kwietnia 2016, 16:10

@blackgold: ariel

Avatar
Konto usunięte

10 grudnia 2015, 18:15

Bardziej normalne zrobiłam ;)

Avatar Natala132

10 lutego 2016, 18:11

pięknie

Avatar
Konto usunięte

24 marca 2016, 12:52

@Natala132: Dzięki?

Avatar zeuskaluska99

18 marca 2016, 14:55

mi wygrała roszpunka

Avatar Tina0301

15 lutego 2016, 16:54

5/5
Wygrał Kopciuszek ale mi się najbardziej podoba Ariel:)
A wam?

Avatar patrycjalove

3 lutego 2016, 14:02

U mnie wygrała Ariel a waszym zdaniem która najładniejsza?
1.Ariel
2.Kopciuszek
3.Roszpunka
piście numerki która wam się najbardziej podoba :)

Avatar patrycjalove

3 lutego 2016, 14:03

@patrycjalove: Sory że kopciuszek ma zamknięte oczy XD

Avatar basia11100353

14 lutego 2016, 11:47

Avatar maniaczka22

14 lutego 2016, 19:06

@patrycjalove: wszystkie no ale 1 naj

Avatar basia11100353

14 lutego 2016, 11:40

U mnie wygrał Kopciuszek. A wy jak sądzicie? Która najładniejsza?

Avatar nika131

24 stycznia 2016, 13:30

Która wyszła najlepiej?

Avatar Ty_siaa

23 stycznia 2016, 10:37

Która naj ? :)

Avatar wiki1234566

1 stycznia 2016, 18:51

CHYBA MOŻE BYĆ? NAPISZCIE

Avatar natala34

Edytowano - 31 grudnia 2015, 19:40

U mnie wygrał Kopciuszek.
A waszym zdaniem która księżniczka jest najładniejsza?

Avatar karina23

31 grudnia 2015, 12:12

to moje ktora naj naj

Avatar Natala132

30 grudnia 2015, 17:35

Która jest ładniejsza

Avatar patisek

30 grudnia 2015, 13:48

to chyba 1 gra w której Arielka wygląda normalnie

Avatar juleczkag5

30 grudnia 2015, 13:50

@patisek: nom a tak to zawsze robi miny jak idiotka O.o

Avatar wiki1234566

27 grudnia 2015, 08:48

Ja je ubrałam na wsiary.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar patisek

30 grudnia 2015, 13:45

@juleczkag5: uwielbiam

Avatar juleczkag5

30 grudnia 2015, 13:49

@patisek: ja też ją lubie

Avatar martyna963

30 grudnia 2015, 12:41

Która wygrała?

Avatar juleczkag5

30 grudnia 2015, 12:30

o boże. tam na jednej bluzce arielki pisze SPERMARKET hahahahah

Avatar Natala132

26 grudnia 2015, 22:19

Zarombista

Avatar Exlsa

26 grudnia 2015, 20:00

nie wiem jak wy ale te ciuchy przypominają mi ciuszki z mojej szafy =^.^=
poza tym ubieranka bardzo ładna i modna...XD
wesołego nowego roku !

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Trzy piękne księżniczki Disneya: Arielka, Roszpunka i Kopciuszek, postanowiły zmienić coś w swoim wyglądzie. Dziewczyny zdecydowały, że zostaną hipsterkami! Porzucą eleganckie sukienki do kostek, a zaczną nosić spodnie z krokiem, trampki i kolorowe bluzy. Pomóż księżniczkom w tej radykalnej zmianie stylu i przygotuj każdą z nich na wieczorne wyjście do parku. Powodzenia!

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni