Kreator postaci: Dziewczyna Kot

Zagrań: 11067
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Bella24xxxd

27 maja, 21:29

Powiem Wprost Dzikie Koty Grają Razem :)

Avatar Blondaseq

6 lutego 2018, 00:23

:)

Avatar XniraX

31 stycznia, 23:08

@Blondaseq: Zawsze mi się podobają jak robisz tą postać :)

Avatar PsotkaHuncwotka

16 listopada 2018, 16:58

Fani Inazumy Eleven / Japan powinni wiedzieć czyja to kopia :3

Avatar Gra_to_jaXD

3 maja 2018, 09:05

Ocenka? 0/10 :3

Avatar wika_kawaii

27 czerwca 2018, 21:11

@Gra_to_jaXD: ocena -1/10

Avatar The_Natka_2008

23 czerwca 2018, 15:39

ludzie help ;-; nie wiem jak avatara se zmienić

Avatar wika_kawaii

27 czerwca 2018, 20:55

@The_Natka_2008: nie martw się nie ty jeden

Avatar Siarkusowyy

5 maja 2018, 12:10

ekstra

Avatar Nuqqa

25 lipca 2017, 11:31

Groźny nie B) Zgadnie ktoś? B))

Avatar
Konto usunięte

23 lutego 2018, 15:40

@Nuqqa: YURAŚKA!

Avatar Nuqqa

23 lutego 2018, 17:10

takk

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 30 sierpnia 2017, 12:04

nioch
Oto moja OC - Lio
Ma 17 lat i jest antropomorficznym kotem...
...Jest też psychopatką i zabija wszystkimi rodzajami pił, a najbardziej lubi tą mechaniczną :D XD
Chciałam jej zrobić bezduszny wyraz twarzy, no ale coś się chyba nie udało X)
I w ogóle...przy wersji Furry napisałam tą taką minkę, bo ten...ehh...
I dont liek Furries yu no :""")
(BTW w wersji antropomorficznego kota ma tylko za duży sweter z liliowymi i białymi paskami (bo w końcu jest antrokotełem więc po co jej kieś konkretne ubrania))
(BTW 2 Lio ma jeszcze jasną blond pasemkę z lewej (dla niej prawej) strony i bandaże na nogach oraz na lewej łapie/ręce)
(BTW 3 tak, wiem, że gównianie przycięłam X'))

Avatar
Konto usunięte

23 lutego 2018, 15:41

...

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 23 lutego 2018, 15:41

*cringe*
ahtestarekomentarze...zawszetakierakowe

Avatar Panna_Matylda

13 marca 2017, 15:32

Oceniejcie 0/10 ♥

Avatar rikka80

22 kwietnia 2017, 21:51

Avatar Panna_Matylda

23 kwietnia 2017, 19:03

@rikka80: Dziękuje ♥

Avatar
Konto usunięte

11 sierpnia 2017, 11:50

@Panna_Matylda: 10/10 :) piękna :)

Avatar AmeliaTheEnd

27 stycznia 2018, 23:05

@Panna_Matylda: 666/10, ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar KayaVivian

31 października 2017, 20:18

Moja OC'ka Halooween ♥

Avatar Kitty_chan

7 września 2017, 20:35

Emmm...czy tylko ja tak mam kiedy to włączam..?xd

Avatar AniaCiastko

2 września 2017, 14:58

Moja

Avatar LaraMoon

24 sierpnia 2017, 21:03

Moje ;D ocencie

Avatar
Konto usunięte

11 sierpnia 2017, 11:53

ja Angela The Cat :) stworzyłam siebie z fnafa w wersji ludzkiej :3 jestem liliowo biało czarnym kotełem :3

Avatar KagamineRinV02

23 czerwca 2017, 17:03

Neko Mikasa =^^=

Avatar Neko96

13 marca 2017, 19:12

A jestem ciekaw czy ktoś ją kojarzy.

Avatar XGamePlayerX

29 kwietnia 2017, 15:35

@Neko96: Undyne :D

Avatar Neko96

Edytowano - 13 maja 2017, 22:34

@Neko96: Musiałam ją zrobić :3

Avatar YahooXD

4 lutego 2017, 14:05

Gdzie jest mój Jeffuś?

Avatar Floriana

29 kwietnia 2017, 17:07

@YahooXD: xd fangirl ;-;

Avatar YahooXD

1 maja 2017, 13:16

@Floriana: właśnie chodzi o to że nie xD

Avatar Floriana

3 maja 2017, 17:28

@YahooXD: xd to sorki ;3

Avatar Floriana

3 maja 2017, 17:30

@YahooXD: nienawidze jak ktos tak mówi xd

Avatar Julciana

5 lutego 2016, 20:18

Moja <3 Oceniajcie od 0 do 10 ! ;D Zapraszam do komentowania !!!!! :DD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar LloydNinja

9 września 2016, 13:00

@Julciana: w dobrych intencjach ;D

Avatar Floriana

29 kwietnia 2017, 17:08

@Julciana: smiley xd

Avatar Dromader

17 kwietnia 2017, 19:34

Moja Oc ^^ Oceniajcie ;)

Avatar Neko96

13 marca 2017, 18:58

I jak wyszła? :3

Avatar Lisa_Song

8 lutego 2017, 13:38

Nepeta z Homestuck :3

Avatar dziana2004

21 lutego 2016, 09:20

Kto oceni?

Avatar Emmaxxxxdxxd

9 stycznia 2017, 20:52

@dziana2004: Daję Ci 10/10:)

Avatar
Konto usunięte

24 stycznia 2017, 14:54

@dziana2004: 0/11

Avatar AniaCiastko125

21 stycznia 2017, 21:49

Moj kosmita oceniajcie 0/10

Avatar AniaCiastko125

21 stycznia 2017, 21:50

@AniaCiastko125: Sorry za tlo...

Avatar Gumowa_Guma

6 listopada 2016, 19:32

Nie chciało mi się więc hejty Dla siebie...

Avatar MosumeRonshaku

5 stycznia 2017, 11:23

@Gumowa_Guma: A czy to czasem nie jest Adagio_Dazzle? (Equestria Girl)

Avatar Gumowa_Guma

11 stycznia 2017, 18:46

@MosumeRonshaku: nie bo sama nie wiem kto to xd

Avatar PannaKara

27 grudnia 2016, 15:49

Avatar hania12316

Edytowano - 20 października 2016, 18:07

moja <3 Oceniajcie od 0 do 10 ! Zapraszam do komentowania!!!! :)

Avatar
Konto usunięte

23 grudnia 2016, 22:10

Avatar Yokiu6667

23 grudnia 2016, 17:39

I jak? Podoba się? gierka 7,5/10

Avatar Ashlin111

5 listopada 2016, 17:22

Czy tylko mi na początku zmienia postać i to niesamowicie szybko?

Avatar Ashlin111

5 listopada 2016, 18:36

@Ashlin111: Dobra już nieważne.

Avatar Marinette_Mari

17 października 2016, 16:09

Jestem kotkiem ;3 Oceniajcie ^.^

Avatar JULIA020669

Edytowano - 3 października 2016, 18:29

Moja, oceniajcie ^^

Avatar LloydNinja

9 września 2016, 12:56

złodziejka

Avatar NekoIzumi

19 lipca 2016, 15:26

Moje ^^

Avatar AniaCiastko125

2 lipca 2016, 09:21

Jasiu jako kot :D

Avatar AniaCiastko125

28 czerwca 2016, 15:37

Moj kotek

Avatar AniaCiastko125

28 czerwca 2016, 15:32

Bardzo fajna gra ;3 Pozdrawiam

Avatar PanicTheDisco

17 maja 2016, 23:41

kto to?i z jakiej gry jest?

Avatar CloudKid

25 maja 2016, 15:26

Avatar evilxangel

18 czerwca 2016, 18:29

@PanicTheDisco: Sans z undertale ;p

Avatar PanicTheDisco

18 czerwca 2016, 23:01

@evilxangel: tak :P

Avatar Blondaseq

28 maja 2016, 10:59

:)

Avatar N_A_T_A_L_A

26 stycznia 2016, 10:31

Mój kitikat ;P

Avatar Natakot

27 maja 2016, 21:06

@N_A_T_A_L_A: twój kitek jest lol lol pool

Avatar Natakot

27 maja 2016, 21:01

Black Cat :-0

Avatar Mikaaaaaaaaaaaa

25 maja 2016, 21:45

Ktoś zna tą postać z PCFS?... Nie robię kolaży... ;o xd

Avatar Mikaaaaaaaaaaaa

25 maja 2016, 21:46

@Mikaaaaaaaaaaaa: Oj i screen xd

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Przed Tobą kreator postaci, w którym możesz stworzyć Dziewczynę-Kota. Dodaj wyjątkowe kocie cechy, takie jak ogon, uszy, paski i pazury. Dostosuj scenę odpowiednio do nastroju, od łagodnej do przerażającej. Wybierz unikalne ciuszki, ubierz bohaterkę i uwolnij swoją dziką stronę!

Sterowanie

Gra się Myszką

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek