Roszpunka i Bella w koledżu

Zagrań: 48338
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Lisa_Song

27 sierpnia, 16:43

Avatar domkasuper12

29 sierpnia 2017, 20:48

Moje<3 Która lepsza?

Avatar mijanka

18 maja, 10:01

Avatar kinga128709

7 stycznia 2018, 13:55

10/10
fajna

Avatar Kami_

18 sierpnia 2017, 11:47

Avatar Pyska975

31 grudnia 2016, 14:34

Avatar klaudia289

13 sierpnia 2016, 08:45

mega gra bardzo mi się podoba daje 10/10

Avatar natisia5anna

Edytowano - 29 marca 2016, 18:58

To moje co myslicie? XD Boze jedna ma zezowate oczy XD

Avatar MonsterCookies

31 marca 2016, 18:11

@natisia5anna: Super avek!

Avatar natisia5anna

9 czerwca 2016, 17:39

@MonsterCookies: dzięki xD

Avatar julkakamka665

11 czerwca 2016, 19:25

@natisia5anna: śliczne ♥

Avatar natisia5anna

3 sierpnia 2016, 13:45

@julkakamka665: dzięki ♥

Avatar patrycjalove

15 lipca 2016, 10:02

Gra 10/10 jest super!

Avatar natka505

14 lipca 2016, 18:00

świetna gra moja ocena to 10/10 uwielbiam gry z księżniczek

Avatar Surgens

13 lipca 2016, 21:15

Bardzo fajna! Mają naprawde sliczne ubrania
A o pokoju to już nie wspomnę :D
5/5 ♥

Avatar RainboowFoam

15 czerwca 2016, 21:16

Ładnie? ^^

Avatar Arissu

2 maja 2016, 18:11

Może być xD

Avatar Arissu

2 maja 2016, 18:03

Całkiem spoko xD

Avatar ola65

2 maja 2016, 14:17

;/

Avatar Tejla08

30 kwietnia 2016, 10:10

Fajna gierka.Oceniajcie w skali od 0 do 10 :))

Avatar Wioletqa

29 kwietnia 2016, 14:07

Fajna gra ;)

Avatar Haywiu

15 kwietnia 2016, 09:39

Stylowe?

Avatar Yorkie09

15 kwietnia 2016, 20:42

@Haywiu: TAK bardso :D

Avatar Wioletqa

29 kwietnia 2016, 14:02

@Haywiu: Bardzo ładnie ;)

Avatar GildaPemborke

28 kwietnia 2016, 15:41

Ubrania w tej grze (przy dekorowaniu pokoju) nie powinny być płaskie? xD

Avatar Raven_Queen100

27 kwietnia 2016, 20:36

Moje :] Ładne?

Avatar martinix234

24 kwietnia 2016, 16:07

bardzo fajna gra polecam

Avatar Marycate

23 kwietnia 2016, 17:03

Bardo fajna!
B)

Avatar Natalia121m

22 kwietnia 2016, 19:07

Super Gierka

Avatar martynadzidka

18 kwietnia 2016, 16:00

4/5 :)

Avatar szalonagabryska

17 kwietnia 2016, 12:33

nawet fajne gra

Avatar
Konto usunięte

16 kwietnia 2016, 22:46

roszpunka taka samolubna! plakat z sobą powiesiła!!

Avatar helena298

16 kwietnia 2016, 09:39

Super pozdrawiam
;)

Avatar lovewercia180

11 kwietnia 2016, 18:13

Komu się podoba <3

Avatar xTruskavkova

12 kwietnia 2016, 13:19

@lovewercia180: Ślicznie c;

Avatar donna5555

10 kwietnia 2016, 16:22

fajne

Avatar kwiatona

28 marca 2016, 19:43

moje

Avatar wizzka320

28 marca 2016, 19:56

@kwiatona: piękne

Avatar kwiatona

10 kwietnia 2016, 13:07

@wizzka320: dzienki ♥

Avatar KLAUDIAXDD12345

9 kwietnia 2016, 19:13

Ocenka ?

Avatar donna5555

8 kwietnia 2016, 21:39

fajne

Avatar kinga312007

8 kwietnia 2016, 19:54

moje3<

Avatar hajoka123

4 kwietnia 2016, 18:32

extra

Avatar Emcia12354

3 kwietnia 2016, 20:37

Fajna

Avatar Kasia_

1 kwietnia 2016, 20:54

Supcio gierka 5/5 :) Są super ciuchy, ale Bella ma takie jakieś rozczochrane włosy...

Avatar liria0012

1 kwietnia 2016, 15:39

superowe prosze o ocenke

Avatar MonsterCookies

31 marca 2016, 18:16

Supiśne :D ♥♥♥

Avatar Mansonsbitch

30 marca 2016, 20:53

Moje ;-;

Avatar Jolinakui

29 marca 2016, 19:30

5/5 ;3

Avatar wizzka320

28 marca 2016, 19:57

nie włącza się napiszcie do mnie czy to fajna gra i oczym ona w ogóle jest

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Roszpunka i Bella dostały właśnie listy z Harvadu. Księżniczki zostały przyjęte na studia! Pomóż im w przeprowadzce i rozpakuj rzeczy, a potem wybierz modne ciuszki na pierwszy dzień w nowej szkole. Powodzenia!

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek