Kocia przemiana

Zagrań: 3386
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar verba2005

18 lipca 2016, 13:38

gra niezła ale brakuje w niej trochę zabawy takie ciuchy ok ale w tej grze powiną samemu kupywać ciuchy a angela ma w oczach kamere

Avatar kotia1238

14 maja 2016, 16:45

Uprzedzam! Angela to zło!

Avatar CukiereczeQ

15 maja 2016, 12:54

@kotia1238: To prawda a ja mam własne doświadczenie z nią... Odradzam w to grać

Avatar Bonnieendchica

17 maja 2016, 16:22

@CukiereczeQ: A CZO TY TU ROBISZ!? O.O

Avatar CukiereczeQ

17 maja 2016, 17:00

@Bonnieendchica: Błądzę po chorych grach, a ty?

Avatar Bonnieendchica

17 maja 2016, 17:22

@CukiereczeQ: Łeee.. Na priwie ci coś powiem.

Avatar Ciurak1234

15 maja 2016, 10:20

@kotia1238zgadzam sie podobno jakiś pedofil podgląda dzieci i porywa w które w to grają

Avatar kotia1238

15 maja 2016, 20:04

@Ciurak1234: tak i ja się boję

Avatar kolamiu

14 maja 2016, 20:39

20/24

Avatar juleczja013456789

30 czerwca 2016, 14:25

@kolamiu: o co cho

Avatar kolamiu

2 lipca 2016, 16:06

@juleczja013456789: nie wiem

Avatar juleczja013456789

3 lipca 2016, 20:03

@kolamiu: no też nie

Avatar kolamiu

9 lipca 2016, 17:28

@juleczja013456789: no widzisz XD albo nie widzisz XD

Avatar juleczja013456789

10 lipca 2016, 14:23

@kolamiu: xdd co lol

Avatar CzikiCzika

14 maja 2016, 14:07

3/5 :)

Avatar Grabarz_dla_Ciebie

14 maja 2016, 12:54

Gdy koty opanują świat...

Avatar kolamiu

2 lipca 2016, 16:06

@Grabarz_dla_Ciebie: XD
Super już opanowały

Avatar sisisika1

14 maja 2016, 12:47

pusheen!

Avatar tombraider100

14 maja 2016, 11:08

3 na 5 taka sobie.

Avatar Panda9

14 maja 2016, 09:19

3/5

Avatar madzusia

14 maja 2016, 09:05

Nawet , nawet ale 1,5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Angela z córeczką wybrały się na weekend do spa. Zadbaj o bohaterki i zrób im serię zabiegów oczyszczających. Potem wybierz modne ciuszki, fryzurę i dodatki. Miłej zabawy!

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek