Twój styl

Zagrań: 19303
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Gabi92017

2 kwietnia 2015, 14:53

ok

Avatar domistar

15 grudnia 2012, 18:27

no sory nie wiedziałam że mam projektować tom gre dla jakiejś pokreconej sejciak

Avatar LubieCukscy

4 lutego 2013, 15:11

@domistar: yyy.? -___-

Avatar sonia123

11 lutego 2014, 16:45

@LubieCukscy: bo skejciak napisała ''lol.nie zgodzę sie z opisem..
mój styl, to glany<3, spodnie rurki.
i bluza,na emo.lub zwykły shirt.:)
2/5'' a domistar sie wkurzyła bo to ona zaprojektowała tą ubierankę
i o to domistar chodziło ;)

Avatar sonia123

11 lutego 2014, 16:46

@sonia123: że tak napisała

Avatar skejciak

9 listopada 2012, 17:24

lol.nie zgodzę sie z opisem..
mój styl, to glany<3, spodnie rurki.
i bluza,na emo.lub zwykły shirt.:)
2/5

Avatar spoongeboob

10 lutego 2012, 22:07

no nawet 5/5 widziałam lepsze

Avatar Komeeentuje

15 lipca 2011, 09:42

Żadnych trampek, NORMALNYCH t-shirtów, jeansów, które NIE SĄ RURKAMI. Po prostu masakra! 1/10

Avatar Natix2000

9 lutego 2011, 11:37

fajne i dużo ciuchów więc 10/10

Avatar Tequila19

17 stycznia 2011, 16:59

Nawet fajna 4/5 ;D

Avatar Kasiunia112

19 listopada 2010, 14:49

Zaje***** do ulu

Avatar Patix21

13 listopada 2010, 15:37

5/5 fajne ciuchy i w ogóle :D

Avatar Kitka93

20 października 2008, 14:46

spoko ;]

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Masz do wyboru dużo ubrań. Wybierz to co najbardziej pasuje do Ciebie.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni