Akademia gotowania 2

Zagrań: 45070
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar xkeepmealive

17 maja 2018, 07:31

5/5, dobra gra

Avatar karolinaziarnik

4 stycznia 2014, 09:41

fajna

Avatar koioxan1

16 marca 2017, 19:39

@karolinaziarnik: fajny evek

Avatar Bonnieendchica

14 grudnia 2015, 19:45

Mulan? ;_;

Avatar Judi556

31 października 2016, 13:36

@Bonnieendchica: chyba tak ''_''

Avatar Lila10

1 listopada 2015, 22:10

Crab Rangoon-520/500=5gwiazdek
BBQ Pork Buns -515/500=5gwiazdek
Kung Pao Chicken - 614/600=5gwiazdek
Sweet and Sour Chicken -928/900=5gwiazdek
Fortune Cookies - 411/400=5gwiazdek
kto tak ma
PS PROSZĘ JAK NIE MACIE TAKIEJ PUNKTACJI TO NIE DAWAĆ ŁAPEK W DÓŁ!!!!!!!

Avatar gethel

28 sierpnia 2016, 21:34

@Lila10: ja dałam łape w góre XD

Avatar Lila10

4 września 2016, 14:24

@gethel: ok thx?

Avatar zosia517

24 sierpnia 2016, 21:15

słaba grafika

Avatar Rainbow1010

4 listopada 2014, 18:00

@Andzionsan a ja się z tobą zgodzę

Avatar Malinka1234567891011

15 lutego 2014, 13:06

11 stycznia, 10:20
Crab Rangoon - 520/500 = 5 gwiazdek
BBQ Pork Buns - 458/500 = 4 gwiazdek
Kung Pao Chicken - 456/600 = 2, 5 gwiazdek
Sweet and Sour Chicken - 724/900 = 3 gwiazdki
Fortune Cookies - 207/400 = 0 gwiazdek

Avatar dominika494

11 stycznia 2014, 10:20

Crab Rangoon - 520/500 = 5 gwiazdek
BBQ Pork Buns - 458/500 = 4 gwiazdek
Kung Pao Chicken - 456/600 = 2, 5 gwiazdek
Sweet and Sour Chicken - 724/900 = 3 gwiazdki
Fortune Cookies - 207/400 = 0 gwiazdek

Avatar dk9988

27 maja 2011, 19:12

Mam ją już na compie

Avatar patka689

29 stycznia 2013, 20:30

@dk9988: nie podniecaj się :/

Avatar sonia123

26 sierpnia 2013, 18:41

@patka689: ona tylko mówi

Avatar
Konto usunięte

11 czerwca 2013, 18:34

Exxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxtttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa GRA

Avatar
Konto usunięte

13 października 2012, 16:38

fajna

Avatar Katie249

8 grudnia 2011, 08:41

BEZNADZIEJNA

Avatar Andzionsan

4 września 2012, 17:54

@Katie249: Dlaczego? Może poprostu nie umiesz w nią grać?

Avatar Andzionsan

4 września 2012, 17:33

Z.A.J.E.B.I.S.T.E

Avatar Leenka

1 stycznia 2012, 12:27

pierwsze danie zrobiłam na 5 gwiazdek
drugie na 5 gwiazdek
trzecie na 5 gwiazdek
czwarte na 4 gwiazdki
piąte na 3 i pół gwiazdek
a co do gry to super 5/5 i do ulu!!

Avatar Aelita70

29 października 2011, 10:57

super 5/5 i trafia do moich ulu ;)

Avatar
Konto usunięte

31 sierpnia 2011, 12:55

exxxxtrrrraaa grrrrrrrraaaa!!!! xD

Avatar
Konto usunięte

20 kwietnia 2011, 13:49

super 5/5 i do ulubionych

Avatar Andzi200

17 lutego 2011, 16:55

superowa gierka 5/5

Avatar expeto

19 listopada 2010, 17:49

nawet nawet

Avatar sandrusia10

18 listopada 2010, 08:28

fajna gra

Avatar TaNiOcHa

11 listopada 2010, 14:24

Mi się nie chce włączyć.
Szkoda

Avatar Monia12

11 listopada 2010, 13:23

zaje fajna oby tak dalej

Avatar gosiunia9

26 października 2010, 15:19

Bardzo lubię tę grę :) Dlatego 5/5 i ulubione!

Avatar MissOla915

13 września 2010, 13:42

a gierka jest super 5/5

Avatar MissOla915

13 września 2010, 13:40

justa12344 jak ci się nie podoba to ***aj

Avatar
Konto usunięte

30 sierpnia 2010, 19:39

z***na gierka

Avatar emi0304

27 sierpnia 2010, 13:08

Gra bardzo ciekawa, podobnie jak jej pierwsza część ;D
Moja ocena to 5/5 i do ulu xD

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Druga część wspaniałej i wciągającej gry o gotowaniu. Postaraj się wykonać poprawnie wszystkie czynności prowadzące do powstania wspaniałych i smacznych potraw.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek