Szkolna para 3

Zagrań: 28307
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Pinkieiek

13 stycznia 2018, 14:18

Avatar Misiiaa_123

7 kwietnia 2017, 22:40

My

Avatar Zuziaaaaaa

13 września 2015, 14:00

Nie ogarniam troche miny tego kolesia. Wygląda tak, jakby był zły, że ma dziewczynę. A Wy co o tym myślicie? Tak poza bym, to gra Super. 4,5/5. POlecam też "Szkolna para 4"

Avatar Miku_

3 lipca 2015, 23:36

^.^

Avatar Nati_sweet21

24 maja 2015, 10:21

ładnie ?

Avatar Viola1111

8 kwietnia 2015, 17:29

a gierka 100/100
co wolicie Violette vs Monster high ja Violettę

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar delfinfoka

3 lipca 2015, 20:13

@Viola1111: viole a po 2 monsterkami można się z rzygać bo są takie brzydkie

Avatar Viola1111

6 lipca 2015, 17:39

@delfinfoka: zgadzam się w zupełności

Avatar wicia288

18 sierpnia 2014, 10:29

daje 100/ 1000

Avatar Viola1111

8 kwietnia 2015, 17:28

@wicia288: nie podoba ci się troche

Avatar NarutoYui

7 listopada 2014, 17:41

:)

Avatar Waylyn

26 sierpnia 2014, 11:32

Ja i mój chłopak do szkoły.

Avatar
Konto usunięte

2 czerwca 2014, 18:36

I and my dearest. <3

Avatar
Konto usunięte

29 maja 2014, 19:01

Moja przyjaciółka Basia i jej chłopak Jeremi. =))

Avatar
Konto usunięte

17 maja 2014, 17:20

Moja Becka Black i Vorcezo z grupy "Anime Life po raz kolejny"- serdecznie zapraszam! =))

Avatar
Konto usunięte

17 maja 2014, 17:26

Oraz Becka z Danielem. =D

Avatar
Konto usunięte

18 kwietnia 2014, 20:30

Moi Len i Rin, tylko szkoda, że nie ma kokardy. :(

Avatar
Konto usunięte

15 marca 2014, 21:46

Szkolna para 4 jest lepsza

Avatar zuzqa2002

5 stycznia 2014, 21:21

W czwórce chłopak ma lepszą minę xd :D

Avatar nelabajka

22 października 2013, 22:53

caa gra 6/6 hopak 2/6 dziewczyna 6/6

Avatar SuryLia01

14 lipca 2013, 16:58

szkolna para... nie sądzę. Ten chłopak ma minę jakby właśnie chciał z nią zerwać.

Avatar nelabajka

22 października 2013, 22:46

@SuryLia01: no potwierdzam

Avatar monia2002

14 lipca 2013, 15:05

supcio a nie jak 1 i 2

Avatar Yellowberry_

27 kwietnia 2013, 19:45

Ooo, kjut xD

Avatar ala1998

9 kwietnia 2013, 17:04

Supcio.Daje 5/5 i do ulu ;dd

Avatar xx_Violetta_xx

1 kwietnia 2013, 17:01

eeee... takie se 3.5

Avatar Weroncia1243_

10 grudnia 2012, 14:47

Sweet <333

Avatar WeraWera

20 lipca 2012, 13:50

Super. Kocham takie ubieranki. :3 Normalna para. :)

Avatar AngelaBuziaczek10

20 października 2012, 19:49

@WeraWera: śliczna para<3

Avatar
Konto usunięte

15 września 2012, 19:29

fajna

Avatar Kasia_love

29 sierpnia 2012, 16:39

Bardzo fajna!:3

Avatar ola11

18 czerwca 2012, 14:00

:DDDDDDDDDDD

Avatar Adaaaaaa

28 maja 2012, 17:03

fajna 4/5 ; ))

Avatar Kolorowax3

14 marca 2012, 18:24

Supcio.;dd

Avatar Werkax3

12 lutego 2012, 11:21

:)

Avatar gabi2001

15 lutego 2011, 15:00

kurde mój brat pisał bo masz takie zdjęcie

Avatar Aniusiak_14

31 grudnia 2011, 17:53

@gabi2001: haha xD Twój brat gra w ubieranki? :lol:

Avatar gabi2001

15 lutego 2011, 14:59

sexi pistolss...

Avatar
Konto usunięte

26 września 2010, 15:05

jakie buty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

To już trzecia część wspaniałej gry z serii pt. "Szkolna para". Tym razem nasi bohaterzy upodobniają się do postaci anime. Wybierz dla nich stroje na tajemniczą randkę.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni