Ghoulia Yelps

Zagrań: 25106
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar dejziliiii

11 stycznia 2016, 12:34

buty ma exstra ale włosy nie zbyt ale jest spoko

Avatar ghoulia10yelps

15 marca 2015, 19:59

ghoulia idea

Avatar Draculaura097

29 maja 2013, 20:29

Ghoulia jest spoko ja ją lubie

Avatar Draculaura16

4 października 2014, 20:25

@Draculaura097: ja też :)

Avatar weronika2013

29 stycznia 2014, 17:34

supcio gra :@

Avatar Olciax3

5 lipca 2013, 18:35

mój screen :)

Avatar Marti0770

3 maja 2013, 19:35

nawet nawet 6/10 i moja:

Avatar zuzialech

3 maja 2013, 10:27

Gulia jest głupia ona jest najgorsza z monster high

Avatar zuzialech

3 maja 2013, 10:26

fajna gra

Avatar wko2004

7 kwietnia 2013, 16:54

Ghoulia jest spox.

Avatar zuzana2004

31 grudnia 2012, 21:21

mi sie nie chce włączyć

Avatar zuzka_7

12 marca 2013, 10:56

@zuzana2004: mnie też nieche

Avatar Panna200115

2 stycznia 2013, 10:25

Super! :)

Avatar zuzana2004

31 grudnia 2012, 21:18

jak sie czyta yelps?

Avatar zuzanna11

26 czerwca 2012, 12:25

fajne tylko ma gupie włosy i buty i nie lubię Ghulio

Avatar Straszyciolki2003

28 grudnia 2012, 14:30

@zuzanna11: Kocham Ghoulie mam jej lalkę Pidżama Party a poprostu jak ty jej nie lubisz to poco piszesz??

Avatar zuzka_7

14 grudnia 2012, 19:00

gulia rządzi a w ogóle monster high rządzi

Avatar draculora090

13 listopada 2012, 17:43

Gulia rządzi !!! ( proszę nie czepiajcie się tego jak pisze bo ja nie wiem jak to sie pisze )

Avatar frankisteni

7 września 2012, 16:45

(^_^)(^_^)Ghoulia jest fajna ale nie jest łatwo sie z nia dogadać.Co nie Lubię Ghoulie ona jest spoko i ma cool oprawki

Avatar kasiunia17321

26 sierpnia 2012, 22:44

super gra. z brzyduli w laske. 10/10pko...

Avatar wikaa2508

3 sierpnia 2012, 09:25

Bardzo oklepana Ghoulia ;))

Avatar dominika770

29 czerwca 2012, 16:39

i to jeszcze

Avatar dominika770

29 czerwca 2012, 16:39

to cool

Avatar Domka11

27 czerwca 2012, 21:04

Ghoulia jest fajna ale nie jest łatwo sie z nia dogadac.Co nie?

Avatar DraculauraWampirzyca

27 czerwca 2012, 19:14

Lubię Ghoulie ona jest spoko i ma cool oprawki i jescz małe pytanko czy ładny scener?

Avatar kociak009

24 czerwca 2012, 21:06

czad

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Kolejna ubieranka z Ghoulią Yelps w roli głównej. Tym razem uczennica Straszyliceum wybiera się na spacer po mieście. Wybierz dla niej ubiór, w którym naprawdę będzie fantastycznie wyglądała.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek