Manicure Frankie Stein

Zagrań: 53412
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar XDmisiaDX

10 kwietnia 2016, 14:05

Oto mój manicure

Avatar amelka2009

17 sierpnia 2015, 23:12

@KontoUsunięte: zgadzam śię

Avatar amelka2009

17 sierpnia 2015, 23:08

właśnie o na puszca bąki

Avatar amelka2009

17 sierpnia 2015, 23:06

@kwiat100 co nie

Avatar amelka2009

17 sierpnia 2015, 23:05

jak by najadła śie brokuł i potem pierdziała

Avatar amelka2009

17 sierpnia 2015, 23:00

gra 10/10 ale muzyka to 0/10 bo muzyka pierdzi może frankie jest w kibelku i pierdzi

Avatar
kwiat100

13 sierpnia 2014, 19:54

Ktoś pierdzi w tej muzyce:O odrazu jak włączyłam grę wyłączyłam tą muzyke. Straszne:\

Avatar potworek7

23 lutego 2015, 17:46

ta muzyka pierdzi i ma gazy głupie

Avatar natusia20045

19 stycznia 2015, 19:07

@KontoUsunięte: bo ma showany kciuk

Avatar Ania1254

6 stycznia 2014, 16:12

może ma ktoś bóle żołądka. a tak w ogóle frankie ma u jednej ręki tylko 4 palce

Avatar Draculaura16

18 października 2014, 18:55

@Ania1254: bo ona tak trzyma rękę i dlatego ;P

Avatar sofif5

3 czerwca 2014, 13:59

aaa ta muzyka straszna na kto ją przepuścił z poczekalni

Avatar
Konto usunięte

23 kwietnia 2014, 19:35

dlaczego ona ma na jednej ręce 4 palce? ._.

Avatar
Konto usunięte

6 kwietnia 2014, 11:41

żal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar weronika2013

25 stycznia 2014, 16:05

lol...............

Avatar Katarzyna13

5 kwietnia 2013, 17:59

A muzyka mnie dekoncentruje lepiej sobie włącze Amelia Lily - Shut Up (And Give Me Whatever You Got) ;p -,- Muza jakby ktoś pierdział BOŻE porażka

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Konto usunięte

20 sierpnia 2013, 14:56

@zuzialech: to prawda jak ktos by pierdział.

Avatar
Konto usunięte

10 października 2013, 14:43

Avatar
Konto usunięte

20 sierpnia 2013, 14:55

fajna gra czy nie? czekam na odpowiec.

Avatar dorys9

4 sierpnia 2013, 09:00

super

Avatar karen_znamierowska

10 lipca 2013, 22:03

Katarzyna13 w pełni się z tobą zgadzam

Avatar hermiona89

10 lipca 2013, 12:08

taka sobie

Avatar zuzialech

23 czerwca 2013, 18:13

nawet fajna

Avatar Frannkie

24 maja 2013, 16:43

ja jej zrobiłam czarne pazurki a wy ?

Avatar
Konto usunięte

12 maja 2013, 19:32

oto mój manicure

Avatar CatarineDeMew

23 kwietnia 2013, 21:18

chce mi się rzygać od tej piosenki

Avatar clowdeen8744

24 marca 2013, 17:26

boże ale muzyka jakby ktoś cały czas puszczał bąki

Avatar CatarineDeMew

22 marca 2013, 18:34

boże jaka muzyka

Avatar LoveDerpy

22 marca 2013, 13:57

bosz jaka muzyka o ile można powiedzieć że to muzyka a nie pierdzenie O_o

Avatar natala1155

25 lutego 2013, 18:20

nawet nawet

Avatar milka1001

21 lutego 2013, 19:10

głupia była ta piosenka ale gra była czadowa
!!!!!!!!!

Avatar paulina11122000

4 lutego 2013, 16:26

słaba

Avatar lolek00

14 stycznia 2013, 19:48

ja też się zgadzam z monsterhigh8771 frankik siedzi nkia kikblu a ktoś jej pazury robi heh puszcza niezłe bobki

Avatar Donia11

24 stycznia 2013, 18:08

Ta muzyka okropna !

Avatar Chomcio

27 stycznia 2013, 10:46

@Donia11: Wnerwiająca! Drapie w uszy i mam po niej zły dzień!!

Avatar Monsterka151

29 grudnia 2012, 17:52

muzyka brzmi jak bąki :P aż uszy mnie bolą!

Avatar
Konto usunięte

27 stycznia 2013, 10:14

@Monsterka151: masz racje

Avatar werunia1009

23 stycznia 2013, 13:31

gra fajna
:D

Avatar MonsterHigh87717

2 stycznia 2013, 21:43

ta muzyka brzymi jak by pierdziała

Avatar Frankie_Stein

8 stycznia 2013, 18:38

Avatar Gabinsia1141

19 stycznia 2013, 12:16

@MonsterHigh87717: bo to naprawdę pierdzi

Avatar werunia1009

23 stycznia 2013, 13:29

@MonsterHigh87717: racja bo to pierdzi na serio żeby normalnie w to grać trzeba ją wyciszyć

Avatar lolek00

14 stycznia 2013, 19:49

no z tą muzą normalnie sie grać nie da

Avatar
Konto usunięte

10 stycznia 2013, 16:33

hey frankie

Avatar Toralei_Stripe

7 stycznia 2013, 18:57

MonsterHigh87717: zgadzam się z tobą

Avatar antek252

5 stycznia 2013, 10:12

muza koszmar! gra spoko

Avatar antek252

5 stycznia 2013, 10:12

gra spoko ale bez muzyki się obęde.....

Avatar CleoDomi

31 grudnia 2012, 12:18

Gra 7/10, ale muzyka 0/10. Muzyka jest okropna te bąki są nie podrzebne

Avatar Domka11

31 grudnia 2012, 16:19

@CleoDomi: masz racje co do Muzy a gra 1/10

Avatar abbi12385

31 grudnia 2012, 11:20

te bąki to nikomu do szczęścia nie potrzebne ale gra super :)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

W tej ubierance zajmiesz się paznokciami Frankie Stein. Musisz pomóc Monsterce dopasować długość paznokci oraz ślicznie je pomalować. Na koniec nałóż pierścionki i zrób na jej dłoni tatuaż z henny.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek