Bohaterowie mangi w szkole: Święta

Zagrań: 51523
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar yeule

11 listopada, 20:58

Oto moje, brunetka jest inspirowana mna :>

Avatar selfarmageddon

18 sierpnia, 13:28

Avatar
Baran_z_Angbandu

17 grudnia 2018, 18:59

Team Angband. Melkor, ja, Thuringwethil i Sauron

Avatar bridgend_south_wales

30 listopada 2018, 16:28

Avatar Roxy_Rainer

16 listopada 2018, 21:44

Armin Kastiel oraz Ayano i Emily ( siostry Emily w czarnych, Aya biało-czarne ) są z mojego opowiadania "Crime Wolfs" Armin i Kastiel ( SF ) również tam występują. Jeśli będziecie chcieli dowiedzieć się o czym jest opowiadanie, napiszcie w komach :) Chłopaki nie wyszli idealnie ale powinni być okej :) Pozdrawiam

Avatar Shiro_Sakaiashi

5 października 2018, 21:36

Avatar FenomenalnaAlexia

10 września 2018, 18:22

Od lewej:Kolega,Ja,moja przyjaciółka i kolega

Avatar arasYT

16 sierpnia 2018, 12:38

How to Take Off Your Mask (wiem nie podobne)

Avatar FenomenalnaAlexia

10 września 2018, 18:15

@arasYT: Rozpoznałam tylko Ronana

Avatar KurlowaMeme

19 lipca 2018, 14:04

.-. #19 [special świąteczny]

I ta mina rudzielca mówiąca: "Ja nadal cierpię..."
Smutne ;-;

Avatar ChocoMarshmello

1 sierpnia 2018, 10:50

@KurlowaMeme: biedny rudzielec ;-;

Avatar KurlowaMeme

2 sierpnia 2018, 14:18

@ChocoMarshmello: No ;-;
Kurde, mam nadzieje że w innym życiu (opowiadaniu xD) Lokes się już znajdzie ;-;

Avatar ChocoMarshmello

3 sierpnia 2018, 15:41

@KurlowaMeme: Ja tez :-)

Avatar kira6

22 kwietnia 2018, 13:28

to ja bracia i koleżanka

Avatar Kinia2004

24 lutego 2018, 18:10

Od lewej dwie postacie wymyślone, a po prawej ja i mój crush

Avatar AneQix

20 lutego 2018, 19:23

Ja (ta w czerwonyn) , mój chłopak (ten nade mną) , moja przyjaciółka i jej chłopak.

Avatar Blondaseq

13 lutego 2018, 18:03

Avatar DaughterOfDarkness

8 lutego 2018, 21:32

''Nowy image Susan!'':Święta

Avatar Kinia2004

28 stycznia 2018, 20:10

Avatar Cleo98

13 sierpnia 2016, 22:35

Od lewej: Kurt Wagner (Nightcrawler),Ja (Nightmare),kuzynka(Firestarter), Peter Maximoff (Quicksilver). Heh jestem psychiczna xD :D :D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Floriana

5 maja 2017, 18:22

@RoseJ: yhh witam w klubie xd

Avatar Nuqqa

27 stycznia 2018, 20:05

@RoseJ: albo fanki strasznego makaronu/anime o psychicznym bohaterze upiermiczonym krwią i cieszącym japę w otoczeniu ciał bez kończyn

Avatar FabulousShinigami22

18 sierpnia 2016, 00:15

służba Phantomhive :D ( Bard nie wyszedł nie było takiej fryzury xD)

Avatar KurlowaMeme

14 października 2017, 22:57

@FabulousShinigami22: OOOOOOOO Widzę następnego ludzia od Kurosza xD

Avatar Nuqqa

27 stycznia 2018, 20:02

@KurlowaMeme: O HO HO

Avatar nightramemoon

3 października 2016, 22:18

Jestem geniuszem ( choć zastanawia mnie co jest w worku który trzyma Claude.. ... ... )

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (18)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (18)
Avatar nightramemoon

22 stycznia 2018, 11:38

@AmeliaTheEnd: T A K

Avatar AmeliaTheEnd

Edytowano - 23 stycznia 2018, 23:42

@nightramemoon: miło że chociaż ktoś się ze mnązgadza *piątka, żółwik cokolwiek*

Avatar Zakosiora

17 stycznia 2018, 21:02

Moja siostra to moja dziewczyna#12
Z pamiętnika Zuzi
"Drogi pamiętniku. Nastały święta. Trochę mi żal z powodu Marcela, ale nadeszły święta! Marcel zaprosił mnie i Wiktora. Ja i mój brat wyprowadziliśmy się z domu. Wiktor jest już na 2 roku studiów. Tak czy siak wigilię spędziłam z moim byłym i jego pierwszą dziewczyną. Marcel powiedział że dziewczyny to nie jego bajka. Zrezygnował z pracy w policji i teraz prowadzi skromną piekarnię z siostrą (ona za mną niezbyt przepada ale trochę się dogadujemy) i Emilią (to jego pierwsza dziewczyna z którą zerwał). Natomiast zarówno ja i Wiktor jak i Anna (siostra mojego eks) i Marcel zerwaliśmy kontakt z matkami. Już wkótce jadę na 2 stronę świata. Tam zacznę nowe życie. Pójdę do 3 liceum w Ameryce. Postanowilam z Marcelem zerwać kontakt i widywać się tylko na żywo w święta żeby znów nam
coś nie odbiło i nie zaczęliśmy się spotykać. To chyba koniec. Koniec dawnego życia."
Zuzia
KONIEC
Serio to koniec tej historii [...] jakoś mi się nie udało sprawić aby był śmieszny sorka ;).

Avatar Zakosiora

17 stycznia 2018, 20:43

Czekaj...To oni obchodzą w Japonii BOŻE NARODZENIE?!

Avatar karominix6

9 stycznia 2018, 15:58

Bardzo lubię te serię :)

Avatar xXKrysiaXx

30 grudnia 2017, 16:51

Mikołaj, pomocnica Mikołaja nr.1, pomocnica Mikołaja nr.2 i bałwanek. 😵😵

Avatar Dottechan

25 grudnia 2017, 13:09

Five Night at Freddy's : Golden Freddy/ Fredbear, Lolbit, Mangle/ Toy Foxy, Springtrap/ Springbonnie/ Golden Bonnie. :)

Avatar Maja_Nikiforov

24 grudnia 2017, 22:11

^^

Avatar quinpaoprincess

23 grudnia 2017, 19:51

Sasuke,Helmara,Krishna i Naruto

Wesołych Świąt i Szczęsliwego Nowego Roku 2018 !

Avatar Nuqqa

20 grudnia 2017, 18:35

W sumie płaszczyk tej rudej to bym nosiła XD

Avatar Chanelle

3 grudnia 2017, 13:49

Avatar domkasuper12

20 listopada 2017, 21:58

ocenka? kto naj?

Avatar aniajelonek2

8 stycznia 2016, 20:16

Jeffrey, Kanae, ja i Ben. XD

Avatar Floriana

5 maja 2017, 18:34

@aniajelonek2: będe się czepiać mogłaś zrobić jeffowi xdd niebieskie albo białe oczy a kto to jest kanae ;-; i podobnie wyglądasz jak ja w realu xd pozdro <3

Avatar orzech2081

17 października 2017, 08:43

@aniajelonek2: Zamiast siebie mogłaś zrobić Sally T^T xD

Avatar AmeliaTheEnd

19 listopada 2017, 16:56

@orzech2081: NIEEEEEEE!!!!!! :'''''V

Avatar TheKillerGirlx

14 listopada 2017, 22:09

Avatar Saragonas

12 listopada 2017, 17:46

Postacie z mojej serii 'Wolf girl' <:

Avatar Nuqqa

4 listopada 2017, 15:45

Od lewej: mój bf, ja moja bff i jej chłopak :D
wgl widziałam w strojach dziewczyn stroje jakichś strażników (?). Co mają wspólnego z bożym narodzeniem?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Nuqqa

5 listopada 2017, 14:12

@xElsax: dzięki wielkie ;3

Avatar xElsax

5 listopada 2017, 18:01

@Nuqqa: Nie ma sprawy xD

Avatar marusiakarusia

4 listopada 2017, 18:31

banda reniferów po lewej stronie kastiel i delayla a po prawej nanami i alexy i love you

Avatar xElsax

4 listopada 2017, 17:44

Od *mojej* lewej: Rafał(Ruseł xD),Ala,ja i Igor xD

Avatar Love_Bunny

7 czerwca 2016, 18:28

świętaaa! od lewej: Laito, Daria, ja i Azusa ^^

Avatar xElsax

Edytowano - 9 września 2017, 20:16

@Love_Bunny: Nwm czemu,ale gdy tak spojrzałam na ,,Azusa" to mi się przypomniał Azusa Mukami z DL xD No chyba,że to o to chodzi

Avatar Love_Bunny

14 października 2017, 14:59

@xElsax: tak, o to chodzi xD

Avatar xElsax

15 października 2017, 11:02

Avatar xElsax

Edytowano - 4 listopada 2017, 16:53

@Love_Bunny: I wyglądasz jak ja w realu (dopóki nie nie zdążyły włosy do łopatek dojść) xD

Avatar KerryTheFoxyy

2 października 2017, 18:49

Kto zgadnie ? {WIEM ŻE MOŻE MI NIE WYSZŁY TE OSOBY ALE CO TAM ;-;)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar KerryTheFoxyy

29 października 2017, 15:49

@xElsax: wiem XD ale jak już jest to walić XDDDDD

Avatar xElsax

29 października 2017, 16:16

@KerryTheFoxyy: xD najwyżej zrobić poprawkę screena xD

Avatar Charlotta06

22 października 2017, 14:46

Dobra! Dwie dziewczyny, to moje OC. Brązowo włosa to Jessica, a blond włosa to Angelina. Kojażycie może tych dwóch facetów za nimi???

Avatar MissUnderstood

17 października 2017, 18:53

Moje

Avatar orzech2081

Edytowano - 17 października 2017, 08:58

Święta w Fnaf ^^

Od lewej: Foxy, Toy Chica, Mangle i Springtrap.

Avatar HatsuneMiku4

2 grudnia 2016, 16:50

kto wie kto to i z jakiego anime:

Ps; Tas dziewczyna po prawej to moja wymyślona postać

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Grabarz_dla_Ciebie

7 stycznia 2017, 14:36

@HatsuneMiku4: Heh, w sumie to go lubię, bo ma naprawdę fajnie wykreowany charakter, ale tak i tak
#TeamFrancis

Avatar KurlowaMeme

Edytowano - 14 października 2017, 22:54

@HatsuneMiku4: O ile się nie mylę to od lewej : Dr. Stein, Crona i Death the kid z Soul Eater'a ;)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Ponownie mamy okazję spotkać się z bohaterami mangi w szkole. Tym razem czwórka przyjaciół pozuje do zdjęcia na klasowej wigilii. Spraw, aby fantastycznie wyglądali.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek