Avatar anime - wersja rozszerzona

Zagrań: 167407
Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj screena/stylizację

Komentarze

Odśwież
Avatar XxnieznanaxX

26 sierpnia, 12:33

któż to

Avatar KoffamPierogi

27 sierpnia, 21:37

@XxnieznanaxX: Sayori

Avatar SweetWolf

6 grudnia, 18:22

@XxnieznanaxX: Sayori

Avatar MinamiTheNeko

12 grudnia, 21:08

@XxnieznanaxX:
Sayonara

Avatar Nuqqa

21 kwietnia, 15:02

kto poznaje ytberkę?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar KoffamPierogi

29 czerwca, 18:44

@Nuqqa: uzbierasz B)

Avatar SweetWolf

6 grudnia, 18:23

@Nuqqa: Kiedyś ją lubiłam ale teraz tak średnio bo była u Hejki Tu Lenki XD

Avatar MangleTheFoxy123

4 grudnia, 13:48

Czy ktoś zgadnie kim one (i on) są? ;3 napiszcie imiona i nazwiska zgodnie z kolejnością postaci ;3 i z jakiej GRY (nie anime) są

Avatar SweetWolf

6 grudnia, 18:21

@MangleTheFoxy123: Yandere simulator Nie chce mi sie pisać imion XD

Avatar ShiNoTenshi

18 sierpnia, 20:39

Siedem Grzechów Głównych. Jadąc od góry od lewej do prawej:
Zazdrość - łazi po sklepach i podbiera wszystkim rzeczy z koszyków albo wyrywa im je z rąk "bo on też to chce". Dlatego nic nie pasuje do niczego i nosi jeden kolorowy miszmasz

Żarłoczność/Łakomstwo - na każdym festiwalu biega od jednego stoiska z jedzeniem do drugiego, czasem udaje że jest kucharzem i podjada przygotowywane potrawy

Chciwość - wieczne zapatrzony w smartphone biznesmen w szytym na miarę garniturze, wiecznie przesiaduje w drogich restauracjach. Cały czas chce mieć więcej, nawet jego skrzydła muszą być większe, wszystko musi być lepsze

Żądza - wyleguje się w drogich hotelach popijając lampki czerwonego wina. Zmienia partnerów i partnerki jak rękawiczki, nie lubi być "uwiązany" tylko z jedną osobą(jego płeć może budzić wątpliwości, ale wszystkie grzechy są płci męskiej)

Pycha - przesiaduje w sali tronowej z koroną na głowie - król świata, najdoskonalszy generał swoich wojsk, urodzony dżentelmen i dyplomata. Kpi z przeciwników, przecież i tak nikt nie jest w stanie mu dorównać

Lenistwo - najchętniej całe dnie przesypiałby w swoim ciepłym łóżeczku... napisałby o sobie więcej, gdyby tylko pisanie nie było takie nudne i męczące...

Gniew - posiniaczony i cały w bliznach, szwenda się po ciemnych korytarzach czekając aż ktoś da mu okazję albo pretekst żeby wybuchnąć. A jeśli przy tym znajdzie się okazja do bójki, to nikomu nie przepuści!

Avatar MangleTheFoxy123

1 grudnia, 19:15

@ShiNoTenshi: Zamiast żądzy powinno być nieczystość ;-;

Avatar RinKagaminePolska

23 października, 10:48

Ktoś pooznaje tego pana? :DD

Avatar AfterDeath

20 października, 22:21

xd

Avatar BlindBandit

5 października, 13:01

Ktoś rozpozna postać i au w którym jest?

Avatar Shiro_Sakaiashi

6 października, 14:11

@BlindBandit: Czyżby Izuku Midoriya z BNHA

Avatar BlindBandit

9 października, 16:01

Avatar Ziemny_Ziemniak

Edytowano - 15 września, 20:27

Ktoo znaa?

Avatar Shiro_Sakaiashi

6 października, 14:10

@Ziemny_Ziemniak: Rick z Ricka i Mortiego.

Avatar Ziemny_Ziemniak

9 października, 15:20

Avatar PikachuPlGirls

27 marca, 20:14

Tak nudziło mi sie xD
Imie: Meltsuki
Nazwisko: Haruno
Typ Chakry : Wodny i Ognisty
Umiejetności:
Uleczanie innych
Ognista Kula Smoka
Wodne Tsunami
Matka: Semaya Haruno
Ojciec: ? ?
Babcia: Sakura Haruno
Dziadek: Sasuke Uchicha-Haruno

Meltsuki była Naj-Naj-lepsza w klasie chodź Mere to denerwowało i wtedy Mera gdy Semay(Matka) nie było Mera wzieła śpiącą Meltsuki i zamkneła w WIELKIM Wiezieniu gdzie kiedyś mieszkał dziewiecioogoniasty Meltsuki gdy sie obudziła od razu wiedziała oco chodzi wtedy przywołała moc swojego przyszywanego wujka Naruta ten 5 lat temu powiedział że oddaje jej połowe swojej chakry wtedy swoimi rączkami zrobiła kombinacje ognistej kuli smoka rozwaliła kraty i wyszła a Mera pożałowała w ten sposób Zsyłam na ciebie wodne TSUNAMI Mero! Powiedziała Meltsuki i tak też sie stało i gdy Tsunade (Piąty Hokage) przeszukała dom Mery okazało sie że Mera Kradła cenne rzeczy skazano ją wtedy na śmierc i mogła zrobic to Meltsuki Semaya(Matka) była dumna z Meltsuki i potem powiedziała tak ,,Jesteś Bohaterką jak Sakura Haruno'' Sama Sakura Haruno powiedziała że Meltsuki jest najdzielniejszą dziewczyną jaką zna od tego czasu Tsunade Użyczyła troche mocy Meltsuki i Meltsuka Tsunade i Odtąd w wiosce liścia była nowa zasada Hokage musi byc dwóch, żeby razem uzupełniali swoje siły
Oto zdjecie Napiszcie czy fajne

Avatar Sweet_Girl_99

6 października, 10:51

@PikachuPlGirls: nuda lvl 1 000 xD A tak to fajna :3

Avatar PikachuPlGirls

8 października, 21:25

Avatar KuroKunPL

2 października, 19:24

To ja

Avatar XCookieUnicornX

9 września, 14:28

Kto to? Podpowiedź:BTS

komentarz obrazkowy

Avatar Nuqqa

21 września, 19:24

@XCookieUnicornX: Hm. Najbardziej przypomina mi Cukra/Suge/Głaza

Avatar Ziemny_Ziemniak

15 września, 20:28

jeszcze to

Avatar Ziemny_Ziemniak

13 września, 17:20

ktos znaa? ᕙ(♥ᴥ♥)ᕗ

Avatar KoffamPierogi

14 września, 14:38

@Ziemny_Ziemniak: Nico Yazawa? c:

Avatar Ziemny_Ziemniak

14 września, 16:57

@KoffamPierogi: Tak gratuluje ♥

Avatar Keailichi

Edytowano - 11 czerwca, 17:52

Zgadnijcie kto to :D
wiem , że troszkę nie wyszło ale cii

Avatar KoffamPierogi

22 czerwca, 15:06

@Keailichi: Sayori?

Avatar Keailichi

23 czerwca, 20:43

@Keailichi: Tak , zgadłaś xD

Avatar TaZWielkimiUczuciami

28 czerwca, 21:14

@Keailichi: Sayori we własnej osobie xD
Szkoda , że umarła jako 1 w DDLC :(

Avatar XCookieUnicornX

9 września, 14:12

@Keailichi: Sayori?

Avatar mrofpower

23 czerwca, 18:45

kto zgadnie kto to? musiałam niektórych przerobić w paincie :I

Avatar Szalona01

24 sierpnia, 13:23

@mrofpower: omg gorillaz kc

Avatar XCookieUnicornX

9 września, 14:10

@mrofpower: Gorillaz

Avatar Ziemny_Ziemniak

12 sierpnia, 23:00

ktos zna? :D

Avatar Izkaf

13 sierpnia, 20:22

@Ziemny_Ziemniak: Toż to Yuri!

Avatar Ziemny_Ziemniak

16 sierpnia, 18:33

@Izkaf: Tak zgadles gratuluje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar Myszpysz

25 sierpnia, 12:11

@Ziemny_Ziemniak: To zło!!! xD to Yuri z DDLC

Avatar Nikusia84

24 sierpnia, 17:46

Moja :) Gierka 5/5 ♥

Avatar Mangle3000_

31 lipca, 09:51

ktoś wie kogo to OC? I jak ma na imię OC?

Avatar Death_Dreamer

Edytowano - 14 sierpnia, 19:30

@Mangle3000_: czyżby Mystery, Ocek Sleepykinqa? ;v;

Avatar Mangle3000_

19 sierpnia, 21:09

@Death_Dreamer: o taak

Avatar FriskPL

Edytowano - 17 sierpnia, 19:56

Kto to? B3 (dobrego kucyka nie było , dlatego taki)

Avatar Mikoii

15 sierpnia, 14:15

Moi oc jako 7 grzechów głównych :D

Avatar Pieguska

2 sierpnia, 17:47

7 grzechów głównych :3 Róbcie swoje wersje. Chętnie popatrzę

Avatar Nieznany_Ktos

9 lipca, 11:48

taka mniej więcej ja
:D

Avatar Wild_Cat

7 lipca, 20:51

Taka jakby ja ;D

Avatar MangleTheFoxy123

5 lipca, 12:34

Takie coś z nudów

Avatar orzech2081

19 sierpnia 2017, 12:02

Taki jakby ja :3

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (20)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (20)
Avatar KoffamPierogi

26 czerwca, 13:08

@orzech2081: Uwaga przeszłam zmiane nauczyłam się robić wianki ale ciągle się ranie XD więc opatrunek na oko a plastra już nie mam na rane pod okiem XD

Avatar Nuqqa

29 czerwca, 10:21

@orzech2081: dobra, widzę że każdy się zmienia tylko nie ja ಠ_ಠ więc zrobiłam siebie jak prawdopodobnie będę wyglądać w przyszłości :') Ścinam włosy (nwm czy na chłopaka ale ważne że ścinam ok), kolor oczu zmienia mi się sam XD prawdopodobnie będę nosić oksy, zakochałam się w cielakowych ubraniach i koreańce zajarały mnie na kolczyki ;') chyba jedyne co się nie zmieni to miłość do książek C:

Avatar TaZWielkimiUczuciami

28 czerwca, 21:12

Dobra , więc to ja (Mam to też na awatarze tak btw).
Jedyne co nie jest w tej postaci wzorowanej do mnie podobne do mnie to kształt oczu i ust , reszta identyczna.

Avatar KookieMyLifeBitch

28 czerwca, 20:51

Moj oc :D

Avatar aniadragon

14 czerwca, 14:17

to moje dwie strony

Avatar janek12yt

24 czerwca, 10:55

@aniadragon: huda i gruba XD

Avatar MaryKatie12

24 czerwca, 10:57

@aniadragon: Nie przejmuj się nim.Bardzo ładne :)

Avatar KoffamPierogi

26 czerwca, 12:51

@janek12yt: przepraszam ale ortografia .-.

Avatar janek12yt

Edytowano - 24 czerwca, 10:49

typowy ja jak na codzień a kto lubi fnafa

Avatar Keailichi

24 czerwca, 20:56

@janek12yt: Ja xD

Avatar Kaoru

22 czerwca, 12:09

Moje próby stworzenia Ville xD

Avatar Anellia_

Edytowano - 19 czerwca, 19:07

Jak wszyscy to i ja

to coś w okularach to ja (ale dużo lepiej)

a to drugie to, to jak chce wyglądać

Avatar TypowaNaomi

17 czerwca, 18:17

Kto zgadnie co to za postać?

Avatar Jasmine1

17 czerwca, 23:49

@TypowaNaomi: naruto? xd

Avatar KebabChanPL

2 czerwca, 20:59

Ktoś zna tego Pana ? ;33

Avatar TheCreepyChloe

12 czerwca, 16:01

@KebabChanPL: Matt z EddsWorld?

Avatar Lolanasodna

11 lutego, 20:20

Kto zgadnie kogo(próbowałam)zrobiłam ? hihi ^^

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar Lolanasodna

3 marca, 19:30

@TwojaSenpai: Nie ;p Jest z anime Norn9 ;DD

Avatar Keailichi

10 czerwca, 21:21

@Lolanasodna: Natsuki z DDLC ? Przypomina mi ją

Avatar SianLoveForever

5 czerwca, 15:56

Taka ja. Może być? * Pozdro dla jeja*

Avatar DaughterOfDarkness

20 maja, 13:30

Która ,najlepsza? :)

Avatar domkasuper12

31 maja, 11:32

@DaughterOfDarkness: 2 i 4 są megaa <33

Avatar DaughterOfDarkness

31 maja, 12:22

@domkasuper12: Dziękuję^^

Avatar GrZan3a

28 maja, 17:29

Akame i Kurome
z Akame Ga Kill
A wy, którą z tej dwójki bardziej lubicie?

Avatar GrZan3a

26 maja, 12:17

Poznaje ktoś tą panią? ;D

Avatar Shaayoo

27 maja, 16:56

@GrZan3a: Pani Touka? :D Tylko te kunai niepotrzebnie..

Avatar GrZan3a

28 maja, 17:09

@Shaayoo: Dokładnie! W sumie, bardziej mi one pasują do Sebastiana z Kuroshitsuji. Chciałam coś znaleźć podobnego do noża czy coś takiego, ale niczego prócz kunai nie było v:

Avatar XxDelkaDxX

22 maja, 21:49

Ja jako kawaii(miałam taką przemianę)

Avatar XxDelkaDxX

22 maja, 21:50

@XxDelkaDxX: ups nie chce się dodać

Avatar XxDelkaDxX

22 maja, 21:51

@XxDelkaDxX: wreszcie!

Avatar gzubix

12 maja, 21:16

Z nódów :P

Avatar DeadGirl91

18 maja, 21:51

@gzubix: *nudów

Avatar XxDelkaDxX

Edytowano - 21 maja, 19:42

@gzubix: *nudów :P

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Hitowa ubieranka avatar anime została rozszerzona o nowe elementy. Możesz jeszcze bardziej udoskonalić swój avatar, wybierając nowe elementy makijażu oraz nowe fryzury!

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek