Ubrania w paski

Zagrań: 6924
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar CzikiCzika

18 kwietnia 2016, 19:15

Widzieliście tą pierwszą fryzurę ? :O co to ma być?

Avatar Grabarz_dla_Ciebie

18 kwietnia 2016, 19:41

@CzikiCzika: To nie jej wina, że wypadają jej włosy! >.<

Avatar CzikiCzika

19 kwietnia 2016, 19:16

@Grabarz_dla_Ciebie: Hahaha :D

Avatar tombraider100

18 kwietnia 2016, 18:35

Fajna gra polecam.

Avatar MonsterCookies

18 kwietnia 2016, 16:52

Bardzo lubię ubieranki z tej serii. Czy podalibyście mi kilka ubieranek właśnie z tej serii? Proszę...

Avatar Maslana_Maslanka

18 kwietnia 2016, 15:23

Ubieranka ma ładną grafikę, fajne ubrania oraz bez problemu można ściągnąć dane części garderoby, co jest dużym plusem - daję 4/5. Jedną gwiazdkę zabrałam, gdyż trudno znaleźć jakiś pasujący zestaw.

Avatar Gabi92017

18 kwietnia 2016, 14:10

lol

Avatar MonsterCookies

18 kwietnia 2016, 14:37

@Gabi92017: Nigdy nie widziałam takiego komentarza który miał w sobie tyle uczuć...

Avatar Maslana_Maslanka

18 kwietnia 2016, 15:05

@MonsterCookies: Ju mejd maj dej :D

*sarkazm* Ach! Nie potraficie rozpoznać prawdziwej artystyki! Gabi wykorzystała cały swój potencjał na napisanie tego komentarza! Podzieliła się z nami jej sensem życia! Ta wypowiedź to kumulacja wszystkich jej rozmyślań pod prysznicem, uznając, że jesteśmy godni, aby ich wysłuchać! Ta niebywała perswazja, którą wykorzystała abyśmy się zaczęli śmiać - ona to wszystko robi dla nas! A-Aż się wzruszyłam tą wiadomością... Dziękujemy Ci wszechpotężna Gabi!

Avatar MonsterCookies

18 kwietnia 2016, 16:41

@Maslana_Maslanka: Rozumiem... Ach wszechpotężna Gabi!!!

Avatar Gabi92017

19 kwietnia 2016, 15:59

@Maslana_Maslanka: Poprostu nie hciało mi sie pisać nic na temat tej ubieranki :)

Avatar PewnySiebieUkeThranduil

19 kwietnia 2016, 19:00

@Gabi92017: To nie trzeba było cokolwiek pisać XD

Avatar Gabi92017

21 kwietnia 2016, 16:05

@PewnySiebieUkeThranduil: v Dzięki za radę napewno jej nie wykorzystam

Avatar Gabi92017

24 sierpnia 2016, 17:42

@Maslana_Maslanka: Ojejku, nie chciało mi sie pisać.....

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Hania uwielbia ubrania w paski. Wciel się w rolę stylistki i zadbaj o bohaterkę. Stwórz dla niej wyjątkową kreację na wieczór. Pamiętaj o modnej fryzurze i błyszczących dodatkach. Miłej zabawy!

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni