Nowa fryzura Arielki

Zagrań: 3277
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar orzech2081

8 maja 2017, 14:17

moja;3

Avatar Grabarz_dla_Ciebie

1 sierpnia 2016, 14:36

Dlaczego ona myje włosy.... W wodzie?

Avatar Domicla

18 sierpnia 2016, 16:45

Avatar VipDiana

28 lipca 2016, 21:53

5/5 NIc dodać nic ująć, fajna gra <3
Która najładniejsza? Napisz w komie :D

Avatar Elsa8877

27 lipca 2016, 12:31

Moja ↨ ;D

Avatar Elsa8877

27 lipca 2016, 12:32

@Elsa8877: Zapomniałam screena XD

Avatar patrycja_13k

27 lipca 2016, 17:50

@Elsa8877: ładny avek :)

Avatar VipDiana

28 lipca 2016, 21:28

@patrycja_13k: ty też masz niezły Hurrem <3

Avatar RealyNot

27 lipca 2016, 20:35

Gra super, 5/5. Jak ocenicie moją syrenkę ?

Avatar tombraider100

28 lipca 2016, 12:11

@RealyNot: 10/10 ma ciekawy kolor włosów.

Avatar RealyNot

28 lipca 2016, 13:53

@tombraider100: Dzieki, mi bardzo sie podoba ♥

Avatar julialoltrol

27 lipca 2016, 11:18

bardzo mi sie podoba oceniam 5/5
a to moja oceniajcie

Avatar tombraider100

27 lipca 2016, 11:21

@julialoltrol: 10/10

Avatar julialoltrol

27 lipca 2016, 12:14

@tombraider100: dziekuję

Avatar tombraider100

27 lipca 2016, 12:15

@julialoltrol: Nmzc.

Avatar Niwilirija

27 lipca 2016, 19:36

@julialoltrol: 1000/1000

Avatar RealyNot

27 lipca 2016, 20:36

@julialoltrol: 4.9/5

Avatar JuKo2

27 lipca 2016, 15:56

Gra super!

Avatar Lew_Alex

27 lipca 2016, 15:18

Jak to jest Arielka to ja jestem ksiądz Rydzyk ;-; *ale ubieranka fajna*

Avatar Alex39

27 lipca 2016, 15:03

5/5
Te włosy, przy myciu, na samym początku, jakby nic z tyłu nie było >.<
Ale fajnie, że jest taki duży wybór fryzur.

Avatar alamotylki

27 lipca 2016, 09:56

nie za bardzo lubię ubieranki pielęgnacyjne ale po mimo to gra fajnie wyszła a i ta ariel ma strasznie wylumpione oczy
no a druga część gry[kreowanie twarzy ]fajnie wyszła tylko że do wyboru są same dziwne brwi

oceniajcie=]
[specjalnie nie zmieniałam koloru włosów ]

Avatar tombraider100

27 lipca 2016, 11:22

@alamotylki: 10/10

Avatar tombraider100

27 lipca 2016, 11:20

Miło mi się grało w tą ubierankę , piękne fryzury i dodatki oraz staniki daję 5/5

Avatar amino

27 lipca 2016, 10:16

super 5/5 bardzo lubię gry z tej serii

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Arielka ma już dosyć ułożonej, grzecznej fryzury, dlatego zdecydowała się na małą metamorfozę. Zajmij się włosami bohaterki, zrób jej makijaż i dopasuj modny strój. Powodzenia!

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek