Pierwsza randka

Zagrań: 60730
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar sayuri363

7 lipca 2014, 02:30

Wszystkie kombinacje ubrań :D

Avatar
Konto usunięte

10 listopada 2014, 20:49

@sayuri363: I to mają być stroje na pierwszą randkę? ._. Te co są w też grze niektóre w połączeniu są spoko, ale te "kombinacje" beznadzieje.

Avatar sayuri363

13 listopada 2014, 22:36

to są kombinacje na 100 procent Dziewczynko ;..

Avatar Szalonaaa575

4 sierpnia 2015, 12:17

@sayuri363: ja umiem ładniejsze ;D Hhahah xd

Avatar Szalonaaa575

4 sierpnia 2015, 12:16

on daje tylko 70 % A ja za**biste ciuchy na nią założyłam -.-

Avatar Tlajla5

28 listopada 2014, 19:14

вы gówniażu

Avatar
Konto usunięte

10 listopada 2014, 20:48

Jej! Dostałam 70 procent w beznadziejnej grze dla dzieci. ;-;

Avatar
Konto usunięte

12 listopada 2014, 19:18

Gratuluję. Ja też :) Swoją drogą fajny login :P

Avatar
Konto usunięte

13 listopada 2014, 18:27

Dzięki. ^^

Avatar karolinaziarnik

15 marca 2014, 18:58

siema

Avatar
Konto usunięte

12 listopada 2014, 19:20

Avatar
Konto usunięte

8 listopada 2014, 18:53

Faja gra dużo rzeczy i peruk,wydaje mi się że to jest po koreańsku a nie po chińsku SweetCandy c;

Avatar lalamim

6 listopada 2014, 15:33

co to ma być

Avatar SweetCandy

5 listopada 2014, 19:43

Chińskie, ale fajne :)

Avatar MivaStinaTolNol

5 listopada 2014, 16:28

fajne

Avatar paulek

3 listopada 2014, 15:22

nienawidzę gier w innym jeżyku!!! a na dodatek jest beznadziejna i głupia!!!!

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 12 listopada 2014, 19:19

@paulek: *języku Narzeka na inne a własnego nie umie

Avatar kondziu1

22 maja 2008, 18:18

glupie

Avatar magda122

1 listopada 2014, 11:27

@kondziu1: wcale ze fajne

Avatar
Konto usunięte

18 lipca 2014, 15:10

A to mój screen

Avatar karolinaziarnik

15 marca 2014, 19:01

jestem nowa i ta strona mnie kręci więc gram ot pierwszej gry a tak to fajne ciuchy

Avatar hejjestemzmsp

23 lutego 2014, 18:35

Lubię gry z tej serii

Avatar Cynthia1304

3 stycznia 2014, 19:25

jak zmienic z japonskiego???//

Avatar kocurek123

20 stycznia 2014, 22:22

@Cynthia1304: NIE DA SIE

Avatar zuzia1

2 lutego 2013, 20:30

a ja dostałam 70 %

Avatar justa28t

16 października 2012, 19:48

Fajna nawet .

Avatar saskaa12345

17 grudnia 2011, 09:15

` Za drugim Razem Dostałam 100 I Jes Git ; **

Avatar saskaa12345

16 listopada 2011, 20:52

Fajna Miałam 80 ; D
` zgadzam Się z Karambolem ; ]]

Avatar
Konto usunięte

6 czerwca 2011, 20:34

a właśnie i jeszcze 8/10 i do ulu
:D

Avatar
Konto usunięte

6 czerwca 2011, 20:34

super ale raz ubrałam ją super i dostałam 70 a potem jej w ogóle nic jej nie dałam i też dostałam 70...

:D

Avatar ZupkaChinska

1 czerwca 2011, 16:23

fajna 5/5 :)

Avatar MOonIAxDii

27 lutego 2011, 16:05

te gry sa najlepsze ;p

Avatar gwiazdka26

23 lutego 2011, 17:08

super 5/5 :)

Avatar
Konto usunięte

17 lutego 2011, 12:22

uwielbiam tą serie

Avatar stasiulek9

9 lutego 2011, 17:13

Tym razem dostałam 100 ;DD

Avatar stasiulek9

9 lutego 2011, 17:11

Fajowa Gra ^^ Heheheh... Zawsze dostaje 70 :D Ale to nic i tak lubię gry z tej serii... ;P Hahaha

Avatar angelika133

26 listopada 2010, 16:06

90
fajna

Avatar Tosia18

20 sierpnia 2010, 16:15

100 juppi

Avatar
Konto usunięte

11 lipca 2010, 14:17

70 ... >.<

Avatar olcia151997

3 kwietnia 2010, 19:23

Żal dostałam 100 a ubrałam ją byle co hee

Avatar anka1996

30 lipca 2009, 09:49

konkurs na grze spotkanie nad morzem

Avatar margo777

20 marca 2009, 13:38

A ją ubrałam PRAWIE z Hint- em i miałam 90 :)

Avatar margo777

20 marca 2009, 13:34

Właśnie.....wkurzające że ciągle się dostaje 70 chyba że się ją ubierze bez stylu Z HINT - em. Ja tam ją ubrałam tylko w bluzę i fryzurę i 70 dostalam. Ale w tej serii są fajoskie ciuchy i mam prośbę: może ktoś mi powie gdzie jeszcze są z tej serii ubieranki? :) Dzięki z góry :)
( 13/15 )

Avatar macilka

10 lutego 2009, 17:05

heh....ubralam ja tylko w jakas bluzke i mialam 70 xDD

Avatar macilka

10 lutego 2009, 17:03

uwielbiam gry z tej serii!!

Avatar magdalenka170

31 sierpnia 2008, 10:52

niezła gra!! miałam 100 i 70 pkt:*

Avatar Ewcia155

20 sierpnia 2008, 15:00

fajna gra na nudę. ;]. 4/5.

Avatar Kitka93

9 lipca 2008, 14:14

za 1.razem 70 ;]

Avatar Kitka93

9 lipca 2008, 14:05

baba ma wiekszy problem niz moja siostra..no ja nie moge..poj*****piiiiiiiiiip ;]

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Dziewczyna szykuje się na pierwszą randkę, ale brak jej doświadczenia i nie wie w co powinna się ubrać. Spróbuj jej pomóc

Sterowanie

Rodzaj zmiany (fryzura, strój, makijaż) wybieramy naciskając jeden z 5 przycisków nad garderobą. Możemy kliknąć HINT, żeby zobaczyć przykłady.

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek