Najlepsze przyjaciółki

Gra Najlepsze przyjaciółki wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem ubieranek flash bezpośrednio w przeglądarce. Część ubieranek juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić ubieranki oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane ubieranki.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Najlepsze przyjaciółki wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem ubieranek flash bezpośrednio w przeglądarce. Część ubieranek juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić ubieranki oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane ubieranki.

Zagrań: 85433
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar TwojaSenpai

7 kwietnia 2018, 12:46

Ja i moja szonka *-*

Avatar TwojaSenpai

7 kwietnia 2018, 12:37

Fajniutkie *-*

Avatar delfinfoka

31 marca 2015, 15:14

tęsknie za moją przyjaciółką bo się troche pokuciłysmy a ona nicice mi wybaczyc kaze mi wybierac między kolezanką ze szkoły a nią a oby 2 je lubie

Avatar luncia4444

17 kwietnia 2015, 19:08

@delfinfoka: musisz powiedzieć że lubisz ją i tą drugą

Avatar RoKsI008

30 stycznia 2016, 13:11

@delfinfoka: żal

Avatar miusicalmania

18 sierpnia 2016, 19:31

@RoKsI008: MI CB

Avatar RoKsI008

5 września 2016, 15:31

@miusicalmania: a mi ciebie nie :')

Avatar
Konto usunięte

1 sierpnia 2016, 12:30

wow fajnagra

Avatar
Konto usunięte

10 lipca 2016, 19:34

znowu ja tylko z inną przyjaciółką moniką.

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 10 lipca 2016, 19:09

heja.to ja(po lewej)a to moja przyjaciółka z szkoły(po prawej).tak naprawde moja BFF ma kręcone włosy.a w dodatku moja koleżanka nazywa się ania.

Avatar ILuminati789__

29 czerwca 2016, 22:58

...

Avatar Suzuka

24 czerwca 2016, 18:43

Ja (po lewej) i moja BFF Gośka (po prawej). ♥♥♥

Avatar PATATAJAJACYSK8JEDNOROZEC

5 czerwca 2016, 15:03

ja i moja bff

Avatar ania10186

4 marca 2016, 12:50

słaba

Avatar seel33

25 lutego 2015, 13:11

fajne tylko za mało włosów

Avatar ariana732

23 lutego 2016, 14:36

@seel33: popieram

Avatar RoKsI008

30 stycznia 2016, 13:10

najlepsza gra w którą grałam -_-

Avatar RoKsI008

30 stycznia 2016, 13:03

słaba 0/10

Avatar mary100

28 grudnia 2015, 10:21

super gra mega!!!

Avatar olaaao

29 października 2015, 20:56

fajna gra

Avatar dejziliiii

4 września 2015, 19:30

super gra :) polecam

Avatar angelika122

17 lipca 2015, 10:53

Fajna gra

Avatar lojournal

26 czerwca 2015, 21:59

so good

Avatar Kasiegg

19 czerwca 2015, 21:26

Ja i Krzysiu(Wera)

Avatar
Konto usunięte

17 kwietnia 2015, 20:23

może być 4/5

Avatar MyWorld

12 kwietnia 2015, 12:35

Ja i Wika.

Avatar niki2003

2 stycznia 2015, 11:40

fajna gra

Avatar duntek

30 listopada 2014, 14:31

super gra

Avatar Spuuuun

11 sierpnia 2014, 12:09

Ja i moja przyjaciółka :( Tak za nią tęsknię :'(

Avatar inna_inaczej1

15 września 2014, 19:15

@Spuuuun: czemu za nią tęsknisz?

Avatar ewerafterpatrycja

Edytowano - 14 listopada 2014, 22:05

@Spuuuun: pewnie mocno ja też za przyjacielem czuję to samo a co do gry fajna

Avatar sonia123

22 lipca 2013, 10:26

ja zrobiłam punk i śliczną dziewczynke

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Diament2222

20 września 2014, 15:28

@sonia123: Ta dziewczyna to dodzia716

Avatar sonia123

20 września 2014, 16:54

@Diament2222: Aha wła$nie sobie zapomniałam

Avatar Spuuuun

Edytowano - 11 sierpnia 2014, 12:05

Super jeden komentarz mi się nie dodał :| dałam drugi więc teraz na ten nie zwracajcie uwagi heh :D

Avatar
Konto usunięte

11 sierpnia 2014, 11:19

Ja i Ala - Ja mam tylko czerwone włosy i kolczyk w pępki i nosie xD

Avatar
Konto usunięte

11 sierpnia 2014, 11:20

nie wyszło xD

Avatar lola127

4 sierpnia 2014, 19:10

Fajne 7/10

Avatar Lajdjuleczka

12 lipca 2014, 17:33

Ja i Marti:

Avatar natalisia210

20 kwietnia 2014, 19:39

Ja i moja BBF <33

Avatar Jula7

20 kwietnia 2014, 12:07

***iśćia

Avatar
Konto usunięte

7 kwietnia 2014, 10:36

ja i moja BFF ( ja to ta z długą grzywką )

Avatar
Konto usunięte

7 kwietnia 2014, 10:36

scren

Avatar wercia44

24 marca 2014, 21:43

spoczko

Avatar paulina11122000

7 marca 2014, 18:13

5/5 to ja i moja bff <3

Avatar paulina11122000

7 marca 2014, 18:14

@paulina11122000: ja w koku

Avatar
Konto usunięte

29 stycznia 2014, 18:47

Super :)

Avatar rika3

19 lutego 2014, 16:36

lubisz lare

Avatar Coletta123456

8 czerwca 2013, 18:05

Fajna gra

Avatar Patka99

28 stycznia 2013, 20:10

fajne<3

Avatar Wera206

17 stycznia 2013, 22:12

Gra super,ale szkoda tylko,że nie można im zmienić makijażu czy coś.

Avatar
Konto usunięte

26 stycznia 2013, 10:31

@Wera206: no

Avatar
Konto usunięte

26 stycznia 2013, 10:28

kocham tą greeeee!!!!!!!!$

Avatar bozena3467

24 stycznia 2013, 09:20

:D

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Bohaterki ubieranki to dwie wspaniałe dziewczyny, które łączy prawdziwa przyjaźń. Wybierz dla dziewczyn stylowe, nowoczesne ubrania, w których będą świetnie wyglądały.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek