Stwórz ludzika

Zagrań: 26498
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar zatoka

5 października 2008, 12:05

dlugo laduje ale 3/5

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar MlodySzczesny

19 listopada 2016, 22:15

@zatoka: Ty wciąż żyjesz?

Avatar zatoka

18 kwietnia 2017, 02:57

@MlodySzczesny: Jestem jak młody Bóg, hehe

Avatar Amethyst_

12 stycznia 2017, 17:36

Wspomnienia tak bardzo...

Avatar
Konto usunięte

31 sierpnia 2016, 22:39

Tak bardzo stara ubieranka ;_;

Avatar patqa89

16 października 2015, 11:59

Gram na tel :3 pozdro

Avatar psingwin

25 sierpnia 2015, 19:39

Bardzo fajna gra.

Avatar
Konto usunięte

22 maja 2015, 14:51

jak sie zapisuje sie ludzika?

Avatar Koniczek02323

27 kwietnia 2015, 18:53

jak zrobić screena?

Avatar Koniczek02323

27 kwietnia 2015, 18:10

@KontoUsunięte: Nie wiesz co fajne.}:(

Avatar kornelia2006

28 stycznia 2015, 19:16

Będzie walczył z Geslerowską!!!!!

Avatar ola11

11 marca 2012, 20:37

Jakie to słoooodkie :D Stworzony do walki z biberem ... 5/5

Avatar usteczka123

31 marca 2012, 15:00

@ola11: na 100 % wygra ha ha ha ha

Avatar malgi4

15 stycznia 2014, 17:33

@ola11: mój jest do walki z miley cirus

Avatar anielkaf2

9 lutego 2014, 20:41

@ola11: Stawiam na zwycięstwo twojego stworka 10000000 złotych ;P

Avatar clawdeenwolf009

27 października 2013, 12:37

Super:)

Avatar
RhobarIII

26 września 2013, 19:32

Demonek pewnego imperatorka

Avatar velocistar235

20 września 2013, 18:01

A tutaj mój Baku (w moim stylu) :

Avatar Draculaura1601

26 stycznia 2013, 18:08

Pozwalam ocenic mojego stwora nazwalam go Vesna to moje imie

Avatar orzeszek23

27 stycznia 2012, 20:32

ładuje się tak 1% a za 90 lat 2% i tak w kółeczko
:D

Avatar Karcia111

7 lipca 2011, 20:15

da się przeżyć

Avatar Roborowa123

4 lipca 2011, 15:09

No fajna

Avatar
Konto usunięte

28 września 2010, 18:34

Nuda. :P

Avatar ZiomalQ

22 maja 2010, 20:37

oby była dobra ta gra

Avatar Git198

6 lipca 2009, 12:31

mi sie bardzo podoba
muza 5\5
grywalnosc4\5
ogół4,5\5
KLAUDIA wszystkie gry nie maja celu bo sa dla zabawy a nie ,że jak przejdziesz to dostaniesz nagrode

Avatar k_l_a_u_d_i_a_123

2 kwietnia 2009, 12:04

ZWALONA GRA NIE LUBIE GIERK BEZ CELU!! 1/100000000

Avatar
Konto usunięte

10 marca 2009, 22:14

Fajne xD

Avatar Zangetsu

29 grudnia 2008, 10:47

nie załatwiajcie tego kłótnią.

dareckvw wiem co to znaczy mnie też uważaja za CHŁOPAKA X(

Avatar klaudia888888

22 grudnia 2008, 19:33

Super gra daje 5/5

Avatar heya1010

25 października 2008, 12:05

jakie to szczere!!!!!

Avatar Jendrula420

15 października 2008, 14:50

Bardzo fajna

Avatar
Konto usunięte

10 października 2008, 14:46

a po zatym kto się przezywa tak sam się nazywa a ja żartowałem

Avatar
Konto usunięte

10 października 2008, 14:44

haha żartuje

Avatar Jang1

6 października 2008, 20:23

jak mieć swoją grę?

Avatar Wiswer

5 października 2008, 20:04

Boże.. jakie to jest durne.
Gra do ***, nielubie takich.
1/5

Avatar dareckvw

5 października 2008, 18:27

a ty kenal jesteś dziecko neo

Avatar pepiQ

5 października 2008, 17:08

Chory pomysł...

Avatar dareckvw

5 października 2008, 16:23

napisz opis swojego stworka moje gg to 6278104 jestem dziewczyną

Avatar Grininho

5 października 2008, 16:14

co napisać a daj mi swoje gg
ok

Avatar dareckvw

5 października 2008, 16:13

i podaj mi swoje gg

Avatar dareckvw

5 października 2008, 16:09

tutaj w internecie masz to napisać a potem będzie głosowanie

Avatar Grininho

5 października 2008, 16:07

czyli na jakie gg mam to wysłac

Avatar dareckvw

5 października 2008, 15:59

usuwam tamten komentarz!!!!!!!! ze zwierzetami

Avatar dareckvw

5 października 2008, 15:57

a jakie

Avatar Grininho

5 października 2008, 15:45

twoje??????

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Twoim zadaniem jest wykreowanie postaci zmieniając wszelkie jej elementy. Możesz manipulować w kolorach, kształtach czy fakturze.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek