Internetowy pupil

Zagrań: 24447
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Koniczek02323

23 maja 2015, 11:32

gra z dzieciństwa...Ach te czasy,kiedy zaczynałam opiekę nad zwierzątkiem przy grze...

Avatar
Konto usunięte

7 czerwca 2016, 15:58

@Koniczek02323: znam to

Avatar MagdaLenka123

27 października 2015, 19:17

Fajna gra

Avatar Cleoxxxxxxd

26 maja 2015, 20:27

Nazwałam Ją Tina Dlatego Że Nasza Nie Żyje :(

Avatar Elsa8877

30 listopada 2014, 09:36

:)

Avatar WilczycaAlfa

29 czerwca 2014, 18:53

Śliczne zwierzątka

Avatar LaylaWinx

10 grudnia 2013, 16:43

Ostatni komentarz prawie rok temu?!?

Avatar Operreta

8 stycznia 2013, 07:35

jakie slodkie kotki!

Avatar Toralei11786

9 grudnia 2012, 14:32

Całkiem fajne.

Avatar Kora002

14 czerwca 2012, 14:49

może być

Avatar gosia202

10 października 2009, 16:15

supere gra a co do kotów to ja mam filonka

Avatar
Konto usunięte

19 stycznia 2009, 11:23

jak to sie włącza??

Avatar sharpey08

25 grudnia 2008, 21:46

jakie slodkie kotki!!!!!!!!!!!!tak jak ja...

Avatar huyyyy

30 października 2008, 16:27

fajna daję 5/5

Avatar
Konto usunięte

28 września 2008, 08:45

Mi się podoba 5/5 i do ulu (=^-^=) Ja mam kotka Alvina :)

Avatar MaxiorPL

15 czerwca 2008, 12:11

bez sensu !

Avatar
Konto usunięte

15 czerwca 2008, 07:59

Fajna gierka 5/5. Mam tam swojego słodkiego kotka Rokze.

Avatar Natalka8

6 czerwca 2008, 12:59

nawet
nawet

Avatar Brenislav

4 czerwca 2008, 10:51

Bez sensu, 1/5. Prawie jak Actigówno.

Avatar dareckvw

22 maja 2008, 14:29

super gra daje 5/5

Avatar cool_Ola66

2 maja 2008, 19:19

daje 5/5

Avatar cool_Ola66

2 maja 2008, 19:07

superowskie!!!

Avatar cypis12

29 kwietnia 2008, 09:37

Spox gra !!!!

Avatar aurelia200

10 kwietnia 2008, 19:18

Lenucka, zwierzęta mogą wejść do innych pokoi. Jeśli np. bedzie pisac ze kot chce ball of yarn to nie klikaj na to tylko idz do następnego pokoju i tam dopiero kliknij w to. Zobaczysz że ci przyjdzie tam kot

Avatar lidia46

26 marca 2008, 14:57

super gra daje 5 max oceniajcie mój profil!!!

Avatar domcia16

20 marca 2008, 16:24

super gierka daje 5 czyli maxik heh.....

oceniajcie mój profil !!!######

Avatar
Konto usunięte

19 marca 2008, 17:05

Fajna wciągająca gierka tylko po co te pokoje jak zwierze nie może do nich wejść?

Avatar natalia4542

2 marca 2008, 14:10

fajna gra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar emila_9

24 lutego 2008, 16:27

fajna gierka :)

Avatar mruwka1

22 lutego 2008, 19:22

gupia

Avatar annie93

17 lutego 2008, 10:28

Nuudna

Avatar niki_kiki

15 lutego 2008, 19:37

suppppppppppppppppppppppppper:)

Avatar gosia56

31 stycznia 2008, 16:35

nawet fajne tylko szkoda , że nie ma określonego celu ...

Avatar
Konto usunięte

23 stycznia 2008, 20:46

Dyiwne

Avatar will2008

23 stycznia 2008, 15:23

spoko 3/5

Avatar will2008

23 stycznia 2008, 14:57

kapuje
nie przeczytałam opisu

Avatar will2008

23 stycznia 2008, 14:50

nic nie można robić tylko tele

Avatar will2008

23 stycznia 2008, 14:50

bezsęs

Avatar
Konto usunięte

20 stycznia 2008, 14:32

nawet nawet gra jest fajna OK. dałbym 4

Avatar
Konto usunięte

19 stycznia 2008, 14:51

eragOna da się odbierać zabawki jeżeli dajesz swojem pupilowi np. Mouse toy to żeby ją odbierać ponownie naciskasz mouse toy ;] Jak macie jakieś pytania to pytajcie uwielbiam tą gre xD daje 5/5

Avatar
Konto usunięte

18 stycznia 2008, 20:40

Grałam w to na innej stronie

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Gra, w której opiekujesz się psem albo kotem. Musisz zadbać o wszelkie potrzeby swojego pupila: karmić go, bawić się z nim, nagradzać, karać. Gra potrafi naprawdę wciągnąć.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek