Monster High - Toralei Stripe

Zagrań: 158523
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Coutinho

24 maja 2018, 21:12

OC Nessie jako kotołak :)

Avatar Siarkusowyy

1 maja 2018, 17:39

ekstra

Avatar Libretta12

4 grudnia 2016, 20:22

I jak? Ładne? Proszę powiedzcie

Avatar Patipat77

1 czerwca 2017, 20:00

@Libretta12: Jeśli o to prosisz, to moim zdaniem ładnie ;)

Avatar LagoonaFirePL

31 marca 2016, 16:24

ok
lubicie konkursy? tak na zabawę
więc tak wklejajcie zdjęcia swoich toralei i zobaczymy kto wygra
uwaga:to jest tylko zabawa i wkleja kto chce ja nie zmuszam

Avatar PinkieTwilightDash

25 kwietnia 2016, 20:14

@LagoonaFirePL: Nie dziwie się,że nikt ci niedaje prac na konkurs jak nie ma żadnych nagród

Avatar LagoonaFirePL

14 maja 2016, 11:53

@PinkieTwilightDash: no chyba masz racje?

Avatar PinkieTwilightDash

17 maja 2016, 14:15

@LagoonaFirePL: wiesz mam rację

Avatar wikiti123

12 grudnia 2015, 16:57

co to za muzyka?

Avatar frankiestein8

23 lipca 2013, 10:25

moja ładna odpowiedzcie plissss

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar Mika_127

13 października 2015, 15:54

@frankiestein8: Piękna :D

Avatar Lovenka

28 listopada 2015, 13:31

@frankiestein8: Śliczna <3

Avatar Lovenka

28 listopada 2015, 13:29

Moja taka ładna jest?

Avatar SuperStar112

16 sierpnia 2015, 17:51

Spoko gra

Avatar
Konto usunięte

23 lipca 2015, 14:38

Kto wie co to za piosenka? Bo jest super...!♥

Avatar Raven_Queen100

19 grudnia 2014, 16:09

podgłaśniaj i ściszaj . to straszne

Avatar
Konto usunięte

14 lipca 2015, 10:52

@Raven_Queen100: nie prawda fajne

Avatar
Konto usunięte

14 lipca 2015, 10:51

jak zmienic kolor wlosuw?

Avatar gorillaz2002

23 maja 2015, 22:02

starsza siostra toralei ( wymyslona ) kociata stripe

Avatar CrownBitch

13 kwietnia 2015, 23:12

-

Avatar Werciax3

13 lutego 2014, 16:34

Fajnie ją zrobiłam nie ? :D mi się podoba to najważniejsze =3

Avatar oliwia111

12 kwietnia 2015, 16:55

@Werciax3: mrałstyczna: XD

Avatar wera7wera

28 marca 2015, 10:37

oto moja

Avatar Cleo_de_Nile12

22 marca 2015, 20:38

ja mam lalkę Toralei na w-f

Avatar rikka80

2 marca 2015, 17:10

Może być

Avatar JinaaafireLong12345

9 stycznia 2015, 19:49

mm jąej lakę z serji Basic i Kawiarenka

Avatar tuloczek789

28 lutego 2015, 17:42

@JinaaafireLong12345: co z tego a ja mam spectre jako chirliderke

Avatar Simsocholiczka777

20 lipca 2013, 21:31

Mraustyczna gra;)

Avatar Raven_Queen100

19 grudnia 2014, 16:13

Avatar anianeczaj

14 grudnia 2014, 09:53

one są piękne

Avatar
Konto usunięte

14 marca 2014, 17:33

KONKURS!
Tytuł: Najpiękniejsza Tolerai Stripe wygrywają pierwsze 3 miejsca zaczyna się od dzisiaj a kończy się 11 kwietnia.
3 miejsca,które wygrają dostaną jakieś superowe zdjęcie z postacią,którą sobie zażyczą albo z telewizji lub serialu albo z Bajki
Powodzenia,najpiękniejsze 3 Tolerai wygrywają ^^

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Konto usunięte

20 lipca 2014, 08:18

moja

Avatar dakotaa177

29 sierpnia 2014, 19:24

proszę ;)

Avatar Clawdeena

24 marca 2013, 16:36

To moja Spectra.Podoba się?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar zoollaaio

17 kwietnia 2014, 11:59

@Clawdeena: ładna ale nie pomyliły ci się gry?

Avatar kroljanjulian

2 czerwca 2014, 18:34

@strasznaAbby15: spectra chyba

Avatar spectra12

17 kwietnia 2014, 08:30

Piękność <<3

Avatar kroljanjulian

26 marca 2014, 19:33

kto zrobił na maksa to strzałka do góry

Avatar
Konto usunięte

8 marca 2014, 18:57

głupie :(

Avatar kokardka364

14 września 2014, 16:31

niezgadzam sie !! poprostu dam łapke w dół ;-;

Avatar weronia2003

1 marca 2014, 18:34

Ok weźcie z tą moją przeróbką Toralei bo i tak już tego nie lubię. -,-

Avatar karolinatasinska

Edytowano - 17 lutego 2014, 14:03

ok

Avatar weronika2013

2 lutego 2014, 19:19

Toraley:)

Avatar catty_132

1 lutego 2014, 12:48

supcio... powiedzcie!!!!!

Avatar paula5643

20 grudnia 2013, 16:16

superrr

Avatar nata289

4 grudnia 2013, 12:27

fajna gra

Avatar inezka9

3 października 2013, 18:27

inez ona to kot i zla

Avatar JuliaMH

2 grudnia 2013, 17:59

@inezka9: co tu jest napisane???

Avatar ToraleiStripeOfficial

3 października 2013, 18:40

Meeeow to jesssst naweeet do wytrzymaaania, ale i tak nieee ma tam tych rzeczy co w mojej szaaafie ;)

Avatar
Konto usunięte

19 października 2013, 19:52

@ToraleiStripeOfficial: ty nie jesteś Toralei

Avatar marylou02

21 października 2013, 11:09

@ToraleiStripeOfficial: Kolejna podróbeczka? :)

Avatar Werciax3

13 lutego 2014, 16:35

@marylou02: najwidoczniej głupawka dzieci powraca xD

Avatar weronia2003

21 września 2013, 13:51

wieśniara...

Avatar Toralei11786

10 listopada 2013, 22:26

@weronia2003: Wieśniara to nie Toralei, bo ona jest stylowa -,-

Avatar
Konto usunięte

12 stycznia 2014, 20:59

@weronia2003: myślisz, że jak masz painta to jestes fajna ?

Avatar oliwia111

22 stycznia 2014, 17:31

@weronia2003: To ty zgadłam ????????

Avatar Draculaura16

4 października 2014, 10:15

@weronia2003: co ty masz do Toralei ;-;

Avatar Zwierzakowa

3 września 2013, 14:26

Od tej muzyki w momencie jak sie scisza i podglasnia mozna zajoba dostac ;o

Avatar
Konto usunięte

27 sierpnia 2013, 08:11

Robiłam ją w paincie

Avatar karolinka123416

13 sierpnia 2013, 21:39

kocham toralej

Avatar WanessaClawdeen

13 sierpnia 2013, 15:18

nie cierpię toralej

Avatar czekolada1005

9 sierpnia 2013, 16:17

lubieę toralej

Avatar DYNCIA

19 lipca 2013, 19:08

moja toralej

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Przed Tobą piękna Toralei Stripe z Monster High. Wybierz dla laleczki fantastyczną fryzurę oraz ubiór, w którym wybierze się na szkolne zajęcia.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek