Celeste in the City Make Up

Zagrań: 26427
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Kornelia626

14 sierpnia 2017, 19:33

Avatar zosia517

30 czerwca 2016, 12:38

słabizna

Avatar ola65

11 marca 2016, 16:52

głupie ?
?;(:*:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:9;9;9;9;9;9;9;

Avatar SexiNikol

24 czerwca 2015, 19:24

Fajnie jest tak zagrać w starą grę :3

Avatar Aleksandra1890

28 maja 2015, 20:24

NUUUUUUU
DDDDAAAAA

Avatar
Konto usunięte

3 marca 2015, 19:22

głupie to jest!

Avatar sweet_manga

30 grudnia 2014, 23:33

Głupie -.-"

Avatar Oliwia1127

3 stycznia 2014, 19:19

co napisać: Mało opcjiiiii!

Avatar kotekada4

6 kwietnia 2013, 19:15

mało opcji :(

Avatar Nisia62600

3 kwietnia 2012, 09:37

Zagrajcie Sobie w Rozbierz Britney Spears. 1lv jest łatwy ale 2 to wam nie powiem bo to jesttak śmieszne że aż nie wiem jak to opisać do teraz sięv jeszcze śmieję. a to było 2godziny temu.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar kotekada4

25 sierpnia 2014, 16:16

@Lexi123: tak

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 4 kwietnia 2015, 20:13

@kotekada4: w tamtej grze miałam słuchawki na minimum i nagle bum na fula poszły

Avatar LoveDerpy

29 marca 2013, 10:31

nawet nawet tylko mogło by być więcej opcji

Avatar DarkAngell

28 lutego 2013, 19:50

ale ona brzydka !

Avatar kamila12_2000

26 października 2012, 23:16

głupie 0/10

Avatar BELLA35442

15 sierpnia 2012, 20:28

NUUUU
DNEEEEEEEEEEEEEE

Avatar
Konto usunięte

30 lipca 2012, 21:19

a ocena 0\10000000000000000000000000000000000000000000

Avatar didan16

25 marca 2008, 14:25

Gra ****** strata czasu 1/6

Avatar
Konto usunięte

30 lipca 2012, 21:17

@didan16: no masz racje:P

Avatar kami2908

7 czerwca 2012, 14:05

5/5 and ulubiona!!

Avatar iza44

12 stycznia 2012, 19:28

super!!!!!

Avatar
Konto usunięte

17 lutego 2011, 12:20

no tak średni 5/10

Avatar
Konto usunięte

23 czerwca 2010, 17:45

za mało opcji i trochę dziwne 2/5

Avatar Olaaaa

20 marca 2009, 13:35

Zgadzam się z : anusia97
ale nawet spoko :)
3,8 / 5

Avatar anusia97

10 lutego 2009, 19:49

trochę mało opcji ale może być

Avatar magdalena13212

14 stycznia 2009, 10:54

odrobine nudne

Avatar Dosia344

18 grudnia 2008, 13:11

Fajna daje 9/10 ;P możecie pisać do mnie(jak nie macie co robić) na GG:5033252 ;P

Avatar patika999

30 lipca 2008, 22:19

fajna ale trochę nudna xD

Avatar basia101196

20 lipca 2008, 12:22

może byc

Avatar Anita12

4 lipca 2008, 10:35

didan16 to chlopak? to gra dla dziewczyn!!!!

Avatar Anita12

4 lipca 2008, 10:31

sa lepsze gry daje 3

Avatar cool_Ola66

3 lipca 2008, 20:49

A ja zrobiłam rihanne.

Avatar Agnes_Magnes

22 maja 2008, 21:11

Głupia gra!!!!!

Avatar wikwer13

17 maja 2008, 19:32

super gra !!!!!

Avatar cool_Ola66

2 maja 2008, 21:01

Super super super... daje 5/5

Avatar gosia27

1 maja 2008, 13:44

do d.u.p.y.:/

Avatar Rikki52

16 kwietnia 2008, 17:21

Głupie

Avatar ziomm

10 kwietnia 2008, 18:54

jeju podnieta z tego że tylko robi się twarz babki

Avatar kazioszek

9 kwietnia 2008, 09:53

Nie zabardzo 2

Avatar Czaarna

6 kwietnia 2008, 16:27

Nawet nawet:)

Avatar
Konto usunięte

4 kwietnia 2008, 16:31

dorka20 czy ty madra jestesw przecież te dzieci sa jeszcze w brzuch i nawet jakby mialy dostep do komputera to by nie umialay go obslugiwac glupolu...

Avatar Layla114

3 kwietnia 2008, 13:35

Ja zrobiłam Rihanne:-)


Fajna Giera

Avatar Dorka20

31 marca 2008, 18:32

alikon mylisz sie to nie jest dla bab tylko dla dzieci nie urodzonych 1/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Tworzysz wyglądająca na prawdziwą twarz dziewczyny. Wszystko za pomocą kilku kliknięć.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni